[PROBLEEM] 3.1.2 downgrade discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik ben op dit moment bezig met een downgrade omdat ik mijn iPhone graag wil unlocken. Maar bij iTunes lukt het niet. Hij geeft ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
[PROBLEEM] 3.1.2 downgrade
Hallo,
Ik ben op dit moment bezig met een downgrade omdat ik mijn iPhone graag wil unlocken. Maar bij iTunes lukt het niet. Hij geeft aan: Code:
De iPhone iPhone kan niet worden hersteld, omdat het firmwarebestand niet compatibel is. Nog even extra informatie: Ik heb het op 2 pc's geprobeerd met beide een Windows 7 professional. Ik gebruik iTunes 9. Alvast bedankt, sentmen. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
// Verplaatst naar problemen.
|
|
|||
|
|||
Van welke naar welke firmware wil je nu precies? Van 3.1.x naar 3.0.x gaat niet zoals je wellicht al weet (tenzij je custom firmware hebt gebruikt).
|
|
|||
|
|||
Sorry, ik ben hier nieuw, dus weet ik nog niet zo veel topics uit mijn hoofd. Maar bedankt.
M.V.G. Sentmen. Is het wel mogelijk om van 3.1.2 naar een lagerde firmware te gaan? Laatst gewijzigd door WDS001; 28-10-09 om 18:25. Reden: editknop gebruiken aub! |
|
|||
|
|||
Als je de originele 3.1.2 firmware erop hebt staan kun je alleen terug naar 3.1.0
|
|
|||
|
|||
Ok, en kan ik ook geen custom firmware erover heen gooien? De reden waarom ik dit wil doen is om de reden van ibluetooth, en unlocken. Dus moet ik naar 2.2 heen gaan (volgens mij) om dit probleem op te lossen. Is dit mogelijk? En als dit mogelijk is, hoe kan ik het het beste doen?
Is het toevallig mogelijk om 3.1 custom firmware erop te zetten? BTW als het perse nodig is om een mac OSX te gebruiken, heb ik er 1 tot mijn beschikking. Laatst gewijzigd door sentmen; 28-10-09 om 18:35. |
|
|||
|
|||
Probleem waar je mee zit is dat het OS wel te downngraden is maar de nieuwe baseband niet. Ook een custom firmware gaat dus niet werken, want ook die loopt stuk op een baseband downgrade.
Laatst gewijzigd door evmw; 28-10-09 om 18:35. |
|
|||
|
|||
Hoe heet die unlock?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Even een noob vraag tussendoor, ik zie heel vaak het woord baseband er tussen staan. Wat houdt dit in?
EDIT: Ik weet nu wat het is. Ik zit nu 6 jaar in de ICT wereld. Kan ik via SSH in de firmware gaan, de baseband veranderen. Ik weet aardig wat van linux af. Laatst gewijzigd door sentmen; 28-10-09 om 18:47. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Kan ik via SSH in de firmware gaan, de baseband veranderen. Ik weet aardig wat van linux af. Laatst gewijzigd door Michel15; 28-10-09 om 18:54. Reden: edit knop gebruiken |
|
||||
|
||||
Tot nu toe is het niemand gelukt om de baseband waar jij dus nu op zit, nl 05.11.07 te downgraden of te unlocken
|
|||
|
|||
Tenzij je bootloader 5.8 hebt, maar dan heb je wel ontzettend veel geluk
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Hier is de link van dat filmpje: YouTube - How TO DOWNGRADE iPhone or iPodTouch 3.1.2 firmware to 3.0.1/3.0 EASY WAY. Kunnen jullie even het filmpje nakijken, en kijken als dat zou moeten werken? M.V.G. Sentmen. |
|
|||
|
|||
Ik kan niet testen of het werkt, maar ik betwijfel in ieder geval heel sterk dat (als het werkt) de baseband wordt gedowngrade.
|
|
||||
|
||||
Hebben we het hier over een 2G trouwens ?
die is altijd te unlocken
|
|||
|
|||
Ok. Ik herstel nu mijn iPhone. Even een heel snel vraagje tussendoor. Als ik hem nu terug zet. Kan het zijn dat mijn bootloader wordt upgegrade?
|
|
||||
|
||||
// Discussie verplaast naar Unlock.
|
|
|||
|
|||
Ja we hebben het over een 2g. Kan je mij zeggen hoe ik die moet unlocken?
Haha, dit topic is nu 2 x verplaatst. Bedankt. Laatst gewijzigd door iMario; 28-10-09 om 21:07. Reden: Gebruik voortaan de Edit-knop. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Downgrade probleem | 740iphone4 | Jailbreak | 8 | 15-05-11 20:26 |
iphone 3g downgrade 4.2.1 probleem | libbes | iPhone algemeen | 48 | 29-01-11 14:37 |
iPhone: Downgrade Probleem.. | DeadPackage | Jailbreak | 0 | 20-08-10 20:39 |
iPod touch: Downgrade probleem | Mangkie | Jailbreak | 3 | 18-08-10 16:43 |
1.1.1 downgrade probleem? | N33D | Archief | 0 | 30-10-07 21:57 |
|
|