iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Archief (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/)
-   -   Help! Apps staan op E-schijf,iTunes weigert pad naar E accepteren. Desperate! (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/47760-help-apps-staan-op-e-schijf-itunes-weigert-pad-naar-e-accepteren-desperate.html)

rebeltje 07-11-09 15:18

Help! Apps staan op E-schijf,iTunes weigert pad naar E accepteren. Desperate!
 
Need help desperately!!!

Mijn nieuwe iPhone moest terug naar de shop, en ik wilde mijn C-schijf opschonen om softwareproblemen vanuit mijn kant uit te sluiten.

Mijn applicaties staan netjes op de E-schijf juist om het probleem wat ik nu ondervind te voorkomen, maar ja hoor: de nachtmerrie is natuurlijk toch uitgekomen!
En hulp via de iTunessite is niet te vinden, onoverzichtelijk, en je blijft klikken,maar het werkt gewoon niet. De site blijft hangen en een e-mail icoontje dat niet werkt....verschrikkelijk gewoon.....als iemand mij een e-mailadres van de supportdesk van de itunesstore kan geven zou ik al heel gelukkig zijn.

Ik heb itunes geïnstalleerd op mijn C-schijf en bij 'bewerken', 'voorkeuren' 'geavanceer', de juiste locatie ingevoerd, maar de iTunesmap wordt gewoon geïnstalleerd onder 'muziek' op de c-schijf, wat ik ook doe.

Ik heb zelfs iTunes op de E-schijf geïnstalleerd, maar dat werkt ook niet.

Proberen slim te zijn en de applicaties de kopiëren en in het nieuwe iTunes mapje te plaatsen kan ik ook wel vergeten, want die negeert hij gewoon.
Opnieuw downloaden is heel tricky, want de melding die normaal gesproken verschijnt als je een applicatie al gekocht hebt, verschijnt niet.
Hij download de app gewoon alsof het een nieuwe is.
Ik heb voor honderden euro's aan applicaties gekocht de afgelopen anderhalf jaar, dus dat ga ik nu niet proberen, vooral omdat ik niet weet hoe ik in contact met de store kan komen..

Wie heeft voor mij het juiste e-mailadres?

Óf een tip?

Alvast bedankt...

De Generaal 07-11-09 15:21

Je hebt destijds niet gekozen voor 'Aankopen overzetten in iTunes'?

iScorpio 07-11-09 15:21

Niet nodig een aparte topic voor te openen als je je vraag ergens anders al gesteld hebt. Daarom een slotje.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:29.