NTRSupport, help mij alsjeblieft!! discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Hooii mensen! Op mn werk gebruiken we een programma'tje genaamd NTR, hiermee kunnen we bij de klant meekijken als ze problemen hebben. Nu heeft NTR ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
NTRSupport, help mij alsjeblieft!!
Hooii mensen!
Op mn werk gebruiken we een programma'tje genaamd NTR, hiermee kunnen we bij de klant meekijken als ze problemen hebben. Nu heeft NTR een wedstrijd georganiseerd en wie op 14 dec de meeste stemmen heeft kan een reis winnen! Niet alleen NL doet mee, ook Spanje, Italie, Frankrijk enz en sta op dit moment 2e met 29 stemmen.. Maar degene die eerste staat heeft er dik 150.. Heb dus nog wel wat stemmen nodig! Zouden jullie op me willen stemmen?? .....en dan sta ik helemaal onderaan > Senna Peterse Duimpje omhoog uiteraard Alvast bedankt!!!!!! Laatst gewijzigd door iScorpio; 17-11-09 om 18:11. Reden: link verwijderd |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Hier verlenen wij verder geen medewerking aan op het forum. Daarom een slotje en de link uit de post verwijderd.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wie helpt mij en werkt samen met mij mijn idee uit!! | jmulder | Ontwikkelen voor iOS | 5 | 22-04-13 21:16 |
Help me alsjeblieft!!! | Dora2010 | Archief | 1 | 01-03-10 15:11 |
Alsjeblieft help mij!? | xxMartenxx | Archief | 1 | 06-03-09 17:49 |
iPhone: HELPPP mij icontjes zijn weg van mij iphone | vingros | Jailbreak | 7 | 22-01-09 16:39 |
alsjeblieft help mij!!! | sjorsmaster | Archief | 2 | 16-10-08 10:33 |
|
|