iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Archief (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/)
-   -   Status iPhone inkoopactie iPhoneclub.nl en EvolutionIT (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/492-status-iphone-inkoopactie-iphoneclub-nl-evolutionit.html)

vanilla 02-10-07 13:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Grooviee (Bericht 3655)
Ik had een mailtje gestuurd met de vraag of je hem kon laten opsturen, maar dit was niet mogelijk. Je zal hem dus moeten ophalen.

Ah oke dan moet ik ff kijken of dat lukt... denkt het wel.. dan vanmiddag maar een uurtje langer :D

pwain 02-10-07 13:44

Niet vergeten te vermelden van zodra je wordt gebeld over welke firmware de toestellen beschikken. Op die manier weten we allemaal al het verlossend antwoord.

bitje 02-10-07 14:03

rochman wel normaal blijven doen ok?
 
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door rochman (Bericht 3683)
Ik ga mijn new aanwinst halen voor , zoals afgesproken...Punt

STOORZENDERS, ga aub ergens anders...:eek:

ik zit op mijn bel te wachten..

P@scalleke maakt een rekenfoutje en wordt gecorrigeerd.

Smaus 02-10-07 14:11

Mensen, deze thread is bedoeld om je ervaringen met de bestelling te melden, niet om elkaar te corrigeren op een minder-dan-vriendelijke manier ;)

Ik snap best dat eenieder met smart zit te wachten op zijn nieuwe speeltje, maar hou het netjes en beleefd.

RamonPouw 02-10-07 14:26

Komt je belletje vandaag dan?

Morgen kan je hem pas toch ophalen ?

of.. wie kan het me uitleggen?

eraz 02-10-07 14:29

Ik denk dat vandaag niemand een belletje gaat krijgen. Uit de mail van Mark maak ik op dat er woensdag geleverd gaat worden en ook dan pas mensen gebeld gaan worden.

Ddg 02-10-07 14:46

-Edited-

Modbreak:
Zie eerste bericht in deze post:

In dit topic kun je je ervaringen over de inkoopactie kwijt. Hoe gaat de levering? Is er al contact met je opgenomen door EvolutionIT (zie ook hieronder)? Heb je de iPhone al opgehaald? Welke firmware was er geinstalleerd? (zou altijd lager dan 1.1.1 moeten zijn), enzovoorts.

Voor jouw vragen is KoopAdvies of Ebay


Tinus 02-10-07 15:00

hmmmm....
Dan hoop ik maar dat ik morgenvroe gebeld wordt.. heb morgenmiddag vrij gehouden voor het ophalen in Urecht (ff 3uur rijden in de baas z'n tijd :-) )

Sandrino 02-10-07 15:03

RE: iphoneclub aktie‏
 
‏Heb een mailtje gekregen van Mark van de Griendt dat de toestellen morgen worden verwacht zo dus nog even geduld jongens! Ik heb nog wat meer geduld nodig aangezien de mijne naar België moet worden verzonden...

Sandrino

iCulture 02-10-07 15:33

Er staat volgens mij toch echt HEEL duidelijk in de eerste post in Mark's quote dat er pas WOENSDAG geleverd gaat worden :rolleyes:

Evolutionit.nl 02-10-07 15:40

inkoopaktie
 
eindelijk heeft Evolutionit.nl het forum gevonden.

We hebben inmiddels een tracking nummer dus morgen gaat wel geleverd worden, zijn er ook genoeg, rond de 200. Niet direct om 9uur voor de deur gaan liggen, iedereen krijgt zelf persoonlijk een bericht.

Over de firmware durf ik nog steeds niets te zeggen, mijn leveranciers hebben hier zelf ook geen duidelijkheid over.

Qua pricing, jullie hebben bj ons echt de goedkoopste, prijzen in de US gaan rap omhoog. Wel enorm bedankt voor jullie geduld!

ps het afhaaladres alleen voor de iphoneclub aktie, Niasstraat 1, onze ingang is tegenover vleutenseweg 493, kijk op Evolution IT B.V. - The ICT Hardware Source! voor de route.

Lucas 02-10-07 16:19

Mijn iPhone is betaald (via overschrijving).
Krijg ik nu morgen, wanneer de iPhone is verzonden, een bericht dat deze is verzonden?
Neem aan van wel? :)

Tinus 02-10-07 16:34

en toch denk ik dat ik morgen middag uiterlijk 1400 uur die kant op rij.....
als ze mij na 15.30 bellen kan ik nooit meer voor 1700 in utrecht zijn namelijk.
En ik kan bijna niet wachten op mijn nieuwe toy......

shorty 02-10-07 16:44

Ik heb in ieder geval al vrij genomen morgen :)

Moet ongeveer een uurtje rijden, alleen met de pits gaat dat wel wat langer worden. Dus hoop ook op morgenvroeg :)

Heb in ieder geval alles al klaar staan, de unlocktools en een geheel nieuwe iPhone mp3 library ;)

pwain 02-10-07 17:25

Welke guide gaan jullie gebruiken voor het unlocken? Ik had een paar verschillen opgemerkt tussen enkele guides. Ik heb hiervoor een nieuwe discussie gestart.
https://forum.iculture.nl/iphon...ependence.html

Misschien is het handig om te weten welke guides jullie het beste vinden en welke jullie gaan volgen?

bitje 02-10-07 17:43

ivm met de files zou het erg fijn zijn als het voor 14:00 allemaal afgehandeld is.

Johan 02-10-07 18:01

Maar het is toch wel zo, als we gebeld worden, dat we in ieder geval ervan verzekerd zijn dat er geen firmware 1.1.1 op staat?

Dat staat namelijk nog steeds in de voorwaarden, maar wordt er dan een iPhone uit de bestelling getest voordat wij gebeld worden?

eraz 02-10-07 18:06

Ik wil de iphone ook als er een 1.1.1 firmware op staat. De downgrade naar 1.0.2 nl al mogelijk, en met turbosim en simfree is hij dan al weer te unlocken. Het is een kwestie van tijd dat ze met AnySim de baseband kunnen downgraden(ze hoeven alleen nog maar het update programmatje(bb) te patchen zodat er oudere versie over een nieuwe kan worden geflashed) en de phone kunnen unlocken.

ilya 02-10-07 18:08

moest je dan niet in het verleden je iphone all hebben geunlocked om het met die methode te doen eraz?

Johan 02-10-07 18:25

Het maakt mij niet uit of er mensen zijn die hem dan alsnog willen hebben, maar ik ga er nog steeds van uit dat de actie dan afgeblazen wordt, of niet? Want ik heb nog niets anders gelezen..

Laat ik het zo stellen: dan is het toch aan een ieder voor zich of hij/zij nog mee wil doen. Je komt alleen in de problemen, omdat er dan misschien minder dan 50 mensen mee doen.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:00.