Hoe kom ik bij geavanceerde instellingen van een mailaccount discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik probeer mijn POP mail in te stellen op een iphone 3G maar dit wil niet lukken. Hij geeft gelijk al een melding: Veilige verbinding ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Hoe kom ik bij geavanceerde instellingen van een mailaccount
Ik probeer mijn POP mail in te stellen op een iphone 3G maar dit wil niet lukken.
Hij geeft gelijk al een melding: Veilige verbinding mislukt, het certificaat voor ....@domein.nl is mogelijk ongeldig. Nu heb ik op dit forum gevonden dat ik ssl moet uitschakelen, maar hoe doe ik dat? Ik zie helemaal geen advanced settings? Advanced... Incoming Settings Use SSL: OFF Authentication: Password Delete from server: Never Server Port: 110 |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Certificaat moet je gewoon accepteren.
Daarna moet je geduld uitoefenen tot je de vraag krijgt om zonder beveiliging te configureren. Mogelijk dat je dezelfde vraag nog een tweede keer moet beantwoorden. Daarna kan je bij de geavanceerde instellingen. |
|
|||
|
|||
Wim bedankt, het werkt! Ik moet iets meer geduld hebben.
|
|
||||
|
||||
Goed om te horen dat het gelukt is!
Deze discussie kan dan weer op slot. // Slotje
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Help hoe kom ik aan een echte i phone | angelique100 | Archief | 3 | 02-03-11 12:13 |
Hoe kom ik aan een iPhone met vodafone ? | Robberto | Koopinformatie Nederland | 12 | 25-01-10 18:21 |
Hoe kom je in een map ? | djtcc | Jailbreak apps en thema's | 1 | 27-08-08 11:58 |
Hoe kom ik aan een .ipsw bestand | daaf | Archief | 4 | 24-08-08 01:21 |
Hoe kom ik aan een volledig functionele iPhone 3G ? | Benny | Overige providers Nederland | 3 | 29-06-08 20:32 |
|
|