applicaties bij instellingen discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Sommige van mijn applicaties die ik heb gedownload komen bij mijn instellingen te staan. Maar dit zijn niet al mijn applicaties. Hoe krijg ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
applicaties bij instellingen
Hallo,
Sommige van mijn applicaties die ik heb gedownload komen bij mijn instellingen te staan. Maar dit zijn niet al mijn applicaties. Hoe krijg ik een applicatie bij instellingen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Wat voor apps zin dat? Zin deze via Itunes geïnstalleerd of via Cydia. Graag wat meer info.
(Niet legaal verkregen software ondersteunen wij hier niet en kan leiden tot een berisping)
|
|||
|
|||
Gewoon via de app. store.
|
|
||||
|
||||
Kun je misschien iets duidelijker zijn? Welke applicaties verschijnen niet bij Instellingen en waarvoor zouden deze bij Instellingen moeten staan?
|
|||
|
|||
Ik heb nu helemaal onderaan bij instellingen de volgende app. staan:
3fm Fan Ajax Nu Als ik daar op klik dan kan ik iets veranderen bij deze applicaties. Ik wil nu de applicatie PING! daarbij hebben staan, maar ik weet niet hoe ik die applicatie helemaal onderaan bij instellingen krijg te staan. |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|||
|
|||
Ok ik heb het gezien! Super bedankt en een fijne kerst |
|
||||
|
||||
Van hetzelfde !
Omdat het probleem is opgelost, sluiten wij dit topic. // Slotje
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
geen mail bij instellingen | StruikFCT | iPhone algemeen | 6 | 24-07-10 13:52 |
iPhone: terugzetten instellingen bij jailbreak (2G) | jacky-anne | Jailbreak | 0 | 14-07-10 20:26 |
Icoon bij instellingen verdwenen | remcov250 | iPhone algemeen | 3 | 15-01-10 01:49 |
Aangepast instellingen bij BT verbinding | Cpt. Erik | iPhone algemeen | 3 | 06-12-09 15:11 |
sms instellingen bij mobistar | ardanwen | Orange | 1 | 14-01-09 22:08 |
|
|