Nieuwe iphone kan jailbreaken nog? discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Mijn buurman heeft net een nieuwe iphone gekocht, ik denk dus na productieweek 40. Is er dan een probleem om een jailbreak uit te ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Nieuwe iphone kan jailbreaken nog?
Hallo,
Mijn buurman heeft net een nieuwe iphone gekocht, ik denk dus na productieweek 40. Is er dan een probleem om een jailbreak uit te voeren? of kan dit allemaal nog zonder problemen ? Hoe is dit te checken? Danku
Laatst gewijzigd door dendirk; 17-01-10 om 10:49. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik heb de mijne sinds donderdag en ik heb hem met succes gejailbreakt
Echter kan het alleen met een tehtered jailbreak Dit houdt eigenlijk in dat wanneer je de iphone herstart je hem aan de computer moet hangen waar blackra1n op draait Ik denk dat er verder genoeg te vinden is op het forum hier |
|
|||
|
|||
Dit forum is voorzien van een uitstekende zoekfunctie en zeer uitgebreide Wiki (Begrippen | Handleidingen). Ik verzoek je dan ook vriendelijk deze te gebruiken.
Omdat deze vraag/vragen al meerdere keren aan bod is/zijn gekomen, sluiten we deze discussie. //Slotje |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
//Slotje |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: 3G, nog niet geactiveerd: Jailbreaken? | AjaxChamp | Jailbreak | 2 | 23-12-10 20:12 |
iPhone: Kan ik ooit nog mijn iPhone4 (4.2.1) untethered jailbreaken | Terneusen | Jailbreak | 6 | 15-12-10 15:24 |
iPhone: iPhone 3GS 3.1.3, die nog nooit gejailbreaked is is niet te jailbreaken! | robin.b | Jailbreak | 0 | 04-04-10 15:00 |
Nieuwe Iphone Jailbreaken | Mrmike | Archief | 1 | 25-01-09 23:26 |
|
|