Wifi bars verandert in nummers discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) ik schaam me hier een beetje voor maar ik heb wat geinstalleerd waardoor mijn wifi connectie eruit ziet als nummers ipv waves. nou vindt ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Wi-Fi bars verandert in nummers
ik schaam me hier een beetje voor maar ik heb wat geinstalleerd waardoor mijn Wi-Fi connectie eruit ziet als nummers ipv waves.
nou vindt ik dit er niet echt mooi uitzien en nou wil ik het eraf halen, alleen ben vergeten hoe ik het erop had gezet *schaam* wie kan mij hierbij helpen. screenshot komt als het nodig is. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Je bedoelt het Wi-Fi symbool in de statusbalk van je iPhone?
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
// Verplaatst naar iPhone Wallpapers, Skins en Thema's en topictitel gewijzigd voor de duidelijkheid
Heb je dit geïnstalleerd via Winterboard? Zo ja, dan kun je dat via Winterboard weer uitzetten door deze te openen en dan het 'thema' uit te vinken.
|
|||
|
|||
nope alleen zen slider en buff2 via winterboard geinstalleerd en geen van beide doet dit.
|
|
||||
|
||||
sbsettings heeft een optie voor dit.
more/extras/Wi-Fi nummeric
|
||||
|
||||
Wat heb je geïnstalleerd waardoor dit is verschenen? Het lijkt mij dat het niet zomaar van het ene moment op het andere de bars veranderd zijn ?
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
altijd onthouden als je iets doet wat je niet kent
|
||||
|
||||
Goed om te horen dat het is opgelost.
Deze discussie kan op slot. // Slotje
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Signal Bars locatie IOS4.1 | Re3play | Jailbreak | 0 | 20-01-11 19:50 |
iPhone: Wat te doen als je geen bars krijgt na de update naar 3.0 | Eric Cartman | Jailbreak | 15 | 07-07-09 04:47 |
HELP: 'No Bars' na 'repair needed' probleem! | AlexTemora | Unlock [archief] | 2 | 17-02-08 15:32 |
gsm nummers en vaste nummers | ronin | Archief | 3 | 06-11-07 02:20 |
|
|