update van 3.1.2 naar 3.1.3 discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo ik heb een iphone met 3.1.2 firmware en ik heb hem met blackrain gejailbreakt orgineel simlock vrij italie model alles werkt helemaal top geen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
update van 3.1.2 naar 3.1.3
hallo
ik heb een iphone met 3.1.2 firmware en ik heb hem met blackrain gejailbreakt orgineel simlock vrij italie model alles werkt helemaal top geen problemen niets maar ik lees nu dat de nieuwe firmware 3.1.3 er is kan ik deze gelijkt draaien heeft dit gevolgen moet ik hem weer opnieuw jailbreak maken ben ik alls kwijt kan iemand mij stap voor stap uitleggen wat ik kan verwacht als ik de nieuwe fimware draai en wat ik eerst daar voor nog moet regelen alvast bedankt maurice |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ik zou ff wachten en op het forum zoeken en lezen is genoeg over te vinden
|
|
||||
|
||||
Dit forum is voorzien van een uitstekende zoekfunctie en zeer uitgebreide Wiki (Begrippen | Handleidingen). Ik verzoek je dan ook vriendelijk deze te gebruiken.
Omdat deze vraag/vragen al meerdere keren aan bod is/zijn gekomen, sluiten we deze discussie. //Slotje
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3G: update van 3.1.2 naar 4.2 (?) | Yordidv | Unlock | 1 | 30-11-10 18:13 |
Update van 2.0 naar 2.2 | Kettingzaag | iPhone algemeen | 8 | 16-01-09 21:01 |
Update van 1.1.4 naar 2.1 | Ace | Archief | 4 | 22-09-08 20:18 |
update van 1.1.1 naar 2.0 | dweep16 | Archief | 4 | 09-08-08 23:41 |
|
|