Na restart iPhone 3GS Blackra1n runnen!?? discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb sinds vandaag een nieuwe iPhone 3GS 32GB versie! Hij is gejailbreak en ge-unlock. ik heb Firmware 3.1.2 erop staan. Elke keer als ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
Na restart iPhone 3GS Blackra1n runnen!??
Hallo,
Ik heb sinds vandaag een nieuwe iPhone 3GS 32GB versie! Hij is gejailbreak en ge-unlock. ik heb Firmware 3.1.2 erop staan. Elke keer als ik mijn iPhone opnieuw aan/uit zet, moet ik Blackra1n runnen voordat hij hem weer pakt, anders krijg ik een icoontje met iTunes logo en USB stekker. Wat kan ik hieraan doen? Met Vriendelijke groeten |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Dit forum is voorzien van een uitstekende zoekfunctie en zeer uitgebreide Wiki (Begrippen | Handleidingen). Ik verzoek je dan ook vriendelijk deze te gebruiken. kun je niks aan doen.
Omdat deze vraag/vragen al meerdere keren aan bod is/zijn gekomen, sluiten we deze discussie. //Slotje
Discussietools | |
Weergave | |
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Iphone 3GS start niet op na runnen van blackrain | melvin1976 | Jailbreak | 32 | 28-07-10 12:05 |
iPhone 3gs 32 gig blackra1n o2 versie | iphone3gs32 | iPhone algemeen | 9 | 26-02-10 22:10 |
FW 3.1.2: iPhone 3GS start niet meer op na Jailbreak (blackra1n) | mgpg89 | Archief | 5 | 17-01-10 17:42 |
Unlock - iPhone 3G/3GS - FW 3.1.2 - Blacksn0w via Blackra1n - [Windows/Mac OS X] | Destiny | Unlock | 0 | 20-12-09 22:54 |
|
|