iTunes-account verifiëren lukt niet discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Als ik mijn account wil verifiëren, lukt het niet. Ik heb al paar keer opnieuw opgevraagd, en erop geklikt maar dan krijg ik dit; http://i49.tinypic.com/24ms5js.jpg ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
![]() Als ik mijn account wil verifiëren, lukt het niet. Ik heb al paar keer opnieuw opgevraagd, en erop geklikt maar dan krijg ik dit;
http://i49.tinypic.com/24ms5js.jpg En daarna kom ik gewoon bij het begin van site terecht; Apple - iTunes - Affiliates - Download iTunes En als ik wil inloggen dan zegt het dat het account nog niet is geverifieerd... Wat nu? ik heb een ipod touch, windows vista [IMG]file:///C:/Users/User/AppData/Local/Temp/moz-screenshot.png[/IMG] |
|
|
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Oke ik ben nu echt geïrriteerd vanalles geprobeerd maar niks helpt
|
|
|||
|
|||
![]() Ik heb alles al geprobeerd HELP!
|
|
||||
|
||||
![]() Door ik de zoekfunctie de zoekterm "verifiëren" in te voeren kom je al snel op deze discussie uit. In deze discussie staan de nodige oplossingen.
Bij deze dan ook het vriendelijke verzoek voortaan eerst de zoekfunctie te gebruiken en ook gelieve niet zo snel je topic te bumpen. Gun je mede-forumgebruikers wat meer dan 2 dagen, voordat je gaat bumpen ![]() Aangezien dit probleem al vaker is behandeld, gaat deze discussie op slot. // Slotje
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
Labels |
ipod touch help itunes |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Aanmaken itunes account met click and buy lukt niet. | paultje360 | iTunes | 22 | 19-01-12 20:31 |
iTunes-account verifiëren lukt niet | arpple | iPhone Apps | 35 | 11-08-11 11:12 |
Mac OS X: iTunes account (hotmail) omzetten naar mobileme account | MichaelJ | iTunes | 0 | 28-07-10 13:08 |
Kan niet verifieren | lifeguard | Archief | 1 | 03-04-10 20:01 |
Windows: itunes account maken lukt niet. | spatieman | iTunes | 13 | 17-08-09 20:48 |
|
|