Cydia werkt niet meer discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal. Ik heb een probleem gister heb ik een source geadd en toen startte ik cydia weer op en cydia viel weer uit ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
||||
|
||||
![]() Hallo allemaal. Ik heb een probleem gister heb ik een source geadd en toen startte ik cydia weer op en cydia viel weer uit ik heb t een paar keer geprobeerd maar het lukt niet kan iemand me helpen???? Ik heb een iPhone 3g 16gb witte achterkant alvast bedankt....
|
|
|
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Een restore kan helpen. Dan ga je wel naar firmware 3.1.3 of je moet een custom firmware gebruiken. Je kan ook eens proberen om via SSH naar de map van cydia te gaan en daar iets te verwijderen. Waardoor Cydia weer start. Maar daar heb ik geen ervaring mee. Om via SSH te gaan moet er SSH op je iPhone geinstalleerd zijn.
Begrip SSH
|
||||
|
||||
![]() Je moet via SSH moet connecten en vervolgens de inhoud moet verwijderen van de directory /private/var/lib/apt/lists
Let Op! alles verwijderen behalve submap genaamd partial Indien dit niet werkt zou je kunnen proberen om naar /var/lib/dpkg/updates/ te gaan en daar alle genummerde bestanden (0000,0001,0002 enz) te verwijderen. Cydia zou het nu weer moeten doen.
|
||||
|
||||
![]() Hetzelfde probleem wordt ook al in een ander topic behandeld, daarom gelieve deze discussie gelieve hier voortzetten: https://forum.iculture.nl/f8/ap...opstarten.html
// Slotje
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Cydia werkt niet meer | franc.winter | Jailbreak apps en thema's | 0 | 08-05-10 13:32 |
cydia werkt niet meer | bites12 | Archief | 2 | 22-02-10 10:07 |
Cydia werkt plots niet meer !? | fredstappers | Jailbreak apps en thema's | 161 | 20-01-10 21:38 |
cydia werkt niet meer | anthony_v | Jailbreak apps en thema's | 10 | 07-01-10 23:33 |
Cydia werkt niet meer! | mcowly | Archief | 2 | 19-10-09 20:50 |
|
|