Firmware 1.1.3 activeren discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Ik heb een iPhone 8Gb US met firmware 1.1.3 en weeknummer 45. Helemaal vers. Hoe kan ik deze nu activeren en unlocken? Van wat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Firmware 1.1.3 activeren
Hoi,
Ik heb een iPhone 8Gb US met firmware 1.1.3 en weeknummer 45. Helemaal vers. Hoe kan ik deze nu activeren en unlocken? Van wat ik lees begrijp ik dat ik overal net naast zit. Downgraden gaat (nog) niet en jailbraken gaat alleen op reeds geactiveerde en ge-unlock-te iPhones. Wat nu? Tnx Henk |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Je zult moeten wachten.
|
||||
|
||||
zit de 1.1.3 al in de iphones van week 45?
wil vandaag1tje laten meebrengen die gaat tot week 52 dacht 1.1.3 pas van dit jaar erin gezet was |
|
||||
|
||||
Het kan een oude 1.1.2 zijn, die door apple zelf is geupdate om weer te verkopen.
|
||||
|
||||
Update
Neej, de activeringshandleiding was gevolgd net nadat firmware 1.1.3. gereleased was. Bummer
|
|
|||
|
|||
Open slopen en de bootloader downgraden ?
|
|
|||
|
|||
En dat laatste werkt alleen als je de secpack van 1.1.4 of de eerstvolgende waar een baseband upgrade in zit. ik zou zeggen.... koop een xsim kingsim of iets dergelijks... en je kunt er mee bellen.
|
|
|||
|
|||
grap is toch juist dat je met 3.9 de baseband kan downgraden?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Bel eens naar *3001#12345#* vanuit emergency call. Kijk daarna onder versions. Als daar bij modem firmware 04.02.13_G staat, dan heb je een 1.1.2. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Edit: Ik zie nu ook "helemaal vers" staan, dan lijkt het me ook stug... Laatst gewijzigd door pascalletje; 26-01-08 om 02:17. Reden: Niet goed gelezen :) |
|
|||
|
|||
een refurb?
|
|
||||
|
||||
Zou ook nog kunnen natuurlijk, maar die zie ik al een tijdje niet meer te koop op de Apple site
|
|
||||
|
||||
Verkeerde timing!
Neej, het was geen 1.1.3., maar op het moment dat ik hem wilde activeren etc. was net de 1.1.3. firmware gereleased (goed Nederlands). En de waarschuwing hiervoor kwam pas later.
En natuurlijk was tie wel van week 45. Dussss..... Maar ja, hij was gratis, dus nog even wachten is niet zo erg. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Maar goed, dan is het helaas nog even afwachten voor je! |
|
||||
|
||||
DownGreat
Ik had begrepen dat dat niet kon vanwege de bootloader-versie.
De iPhone is nog nooit geactiveerd geweest. Kan het wel, dan hoor ik graag hoe!!!! Laatst gewijzigd door Crazy Hanky; 26-01-08 om 19:58. |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
ttt
Lachen wel, natuurlijk heb ik alles doorzocht, maar als iemand beweert dat e.e.a. wel kan dan hoor ik graag waar dat dan staat!
|
|
||||
|
||||
Het is niet mogelijk. Wat TokTok verteld is niet waar.
|
|
||||
|
||||
Parallels
Met parallels en XP kwam ik al wat verder, mooie groene en rode schermpjes en daarna heel hard en heel veel scrollen...
Ga vanavond eens op een echte PC aan de gang, dan heb ik geen last van dubbele iTunes en kan ik wat gaan iBrickr-en. |
|
||||
|
||||
Hallo,
ik heb via de update via Wi-Fi van AriX gedaan, mijn toestel staat nu in emergencall. Orange-sim nog in het toestel, dus kan via ww niets activeren. firmware is geeft ie aan 04.03.13_G. Iemand tips hoe ik mijn toestel weer aan de praat kan krijgen....? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
3.1.3 Firmware Herstellen naar OS 3.1.2 Firmware ( Gebruik van windows ) | Sahtekar | iPhone algemeen | 2 | 09-05-10 19:48 |
iPhone: Xpwn maak Custom firmware onder Windows. Firmware versie 2.0 tot en met 2.2 | ArB | Jailbreak | 1 | 14-01-09 22:15 |
iPhone 1e gen.: Xpwn maak Custom firmware onder Windows. Firmware versie 2.0 tot en met 2.2 | ArB | Unlock | 0 | 08-12-08 22:29 |
|
|