HELP iphone in restore mode wat nu... discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) wou updaten naar 1.1.3. maar ibrickr zag mn iphone niet dus ff gecheckt op internet waar stond dat ik hem in restore mode moest brengen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
HELP iphone in restore mode wat nu...
wou updaten naar 1.1.3. maar ibrickr zag mn iphone niet dus ff gecheckt op internet waar stond dat ik hem in restore mode moest brengen en met ibrickr 0.91 daaruit moet halen maar iphone scherm is zwart en ibrickr ziet m nu niet wat nu?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
oee tis al gelukt hij doet t weer gelukkig
|
|
||||
|
||||
Check de volgende keer even de wiki, daar staan alle antwoorden in.
//Slotje
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: iphone 4 is voordurend booting in restore mode | scubastef | Jailbreak | 15 | 07-01-11 13:09 |
Iphone blijft in restore mode | muldertje6 | iPhone algemeen | 1 | 12-06-10 16:15 |
Windows: Na Herstellen blijft de Iphone in Restore Mode en Itunes herkend hem niet | Conker | iTunes | 1 | 12-10-08 06:27 |
van recovery mode naar normal mode zonder upgrade/restore | phoneI | iPhone algemeen | 2 | 10-08-08 19:36 |
Hoe krijg ik m'n Iphone toch in restore-mode? | StoffelXYZ | Unlock [archief] | 5 | 03-06-08 12:48 |
|
|