wat zijn de beperkingen van US iPhone in NL? discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik ben nieuw in de wereld van de iPhone. Ik heb het forum doorzocht op een antwoord op mijn vraag, maar ik kon niets ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
wat zijn de beperkingen van US iPhone in NL?
Hallo,
Ik ben nieuw in de wereld van de iPhone. Ik heb het forum doorzocht op een antwoord op mijn vraag, maar ik kon niets vinden, vandaar deze nieuwe topic. Ik kan een US toestel krijgen (32gb) en heb gehoord dat er beperkingen zijn ten aanzien van het gebruik hier in NL. Weet iemand hier meer over? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ik denk dt niemand je echt verder gaat helpen als je niet zelf wat meer moeite doet alle info is hier gewoon te vinden.Hier wordt dagelijks gevraagd naar antwoorden die al in meerdere threads zijn beschreven en uitgelegd.
Kijk eens even hier: https://forum.iculture.nl/f41/i...pen-de-vs.html https://forum.iculture.nl/f41/i...lock-vrij.html En hier : Apple start met verkoop van losse iPhones met simlock - iPhone - iPhoneclub.nl Belangrijkste is om te checken welke firmware versie er op zit en wanneer ie geupdate is met de nieuwste 3.1.3 firmware en de laatste Baseband firmware kun je NIET unlocken en ook niet JAILbreaken. Als je niet weet wat dit betekent kijk dan even in de WIKI begrippenlijst op het forum. |
|
||||
|
||||
Verplaatst naar: Ervaringen
En omdat debroei een heel mooi antwoord geeft waarin alles duidelijk uitgelegd staat kan dit topic dicht. //Slotje |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wat zijn de mogelijkheden van SSH? | Brendanoz | Jailbreak apps en thema's | 4 | 11-03-10 09:44 |
Wat zijn nou de voordelen van een MobileMe account? | Shorty007 | iPhone algemeen | 81 | 05-03-10 14:37 |
[Heb 1.1.1 al voordat ik hem uit de doos haalde] Wat te doen en wat zijn de nadelen? | Pietje123456 | Archief | 11 | 15-10-07 11:48 |
|
|