//

wat zijn de beperkingen van US iPhone in NL?

wat zijn de beperkingen van US iPhone in NL? discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik ben nieuw in de wereld van de iPhone. Ik heb het forum doorzocht op een antwoord op mijn vraag, maar ik kon niets ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 27-03-10, 10:46
sweefy sweefy is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 1
Standaard wat zijn de beperkingen van US iPhone in NL?

Hallo,

Ik ben nieuw in de wereld van de iPhone. Ik heb het forum doorzocht op een antwoord op mijn vraag, maar ik kon niets vinden, vandaar deze nieuwe topic.

Ik kan een US toestel krijgen (32gb) en heb gehoord dat er beperkingen zijn ten aanzien van het gebruik hier in NL. Weet iemand hier meer over?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 27-03-10, 13:10
debroei's schermafbeelding
debroei debroei is offline
• iOS 11.1
• 11.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: Teylingen
Berichten: 1.139
Standaard

Ik denk dt niemand je echt verder gaat helpen als je niet zelf wat meer moeite doet alle info is hier gewoon te vinden.Hier wordt dagelijks gevraagd naar antwoorden die al in meerdere threads zijn beschreven en uitgelegd.

Kijk eens even hier:

https://forum.iculture.nl/f41/i...pen-de-vs.html

https://forum.iculture.nl/f41/i...lock-vrij.html

En hier :

Apple start met verkoop van losse iPhones met simlock - iPhone - iPhoneclub.nl

Belangrijkste is om te checken welke firmware versie er op zit en wanneer ie geupdate is met de nieuwste 3.1.3 firmware en de laatste Baseband firmware kun je NIET unlocken en ook niet JAILbreaken.
Als je niet weet wat dit betekent kijk dan even in de WIKI begrippenlijst op het forum.
  #3  
Oud 27-03-10, 13:13