//

wat zijn de beperkingen van US iPhone in NL?

wat zijn de beperkingen van US iPhone in NL? discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik ben nieuw in de wereld van de iPhone. Ik heb het forum doorzocht op een antwoord op mijn vraag, maar ik kon niets ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 27-03-10, 10:46
sweefy sweefy is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 1
Standaard wat zijn de beperkingen van US iPhone in NL?

Hallo,

Ik ben nieuw in de wereld van de iPhone. Ik heb het forum doorzocht op een antwoord op mijn vraag, maar ik kon niets vinden, vandaar deze nieuwe topic.

Ik kan een US toestel krijgen (32gb) en heb gehoord dat er beperkingen zijn ten aanzien van het gebruik hier in NL. Weet iemand hier meer over?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 27-03-10, 13:10
debroei's schermafbeelding
debroei debroei is offline
• iOS 11.1
• 11.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: Teylingen
Berichten: 1.139
Standaard

Ik denk dt niemand je echt verder gaat helpen als je niet zelf wat meer moeite doet alle info is hier gewoon te vinden.Hier wordt dagelijks gevraagd naar antwoorden die al in meerdere threads zijn beschreven en uitgelegd.

Kijk eens even hier:

https://forum.iculture.nl/f41/i...pen-de-vs.html

https://forum.iculture.nl/f41/i...lock-vrij.html

En hier :

Apple start met verkoop van losse iPhones met simlock - iPhone - iPhoneclub.nl

Belangrijkste is om te checken welke firmware versie er op zit en wanneer ie geupdate is met de nieuwste 3.1.3 firmware en de laatste Baseband firmware kun je NIET unlocken en ook niet JAILbreaken.
Als je niet weet wat dit betekent kijk dan even in de WIKI begrippenlijst op het forum.
  #3  
Oud 27-03-10, 13:13
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

 Verplaatst naar: Ervaringen

En omdat debroei een heel mooi antwoord geeft waarin alles duidelijk uitgelegd staat kan dit topic dicht.

//Slotje
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Wat zijn de mogelijkheden van SSH? Brendanoz Jailbreak apps en thema's 4 11-03-10 09:44
Wat zijn nou de voordelen van een MobileMe account? Shorty007 iPhone algemeen 81 05-03-10 14:37
[Heb 1.1.1 al voordat ik hem uit de doos haalde] Wat te doen en wat zijn de nadelen? Pietje123456 Archief 11 15-10-07 11:48

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:25.