iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Archief (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/)
-   -   Untethered iPhone 3.1.3 Jailbreak Release on April 12? (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/57467-untethered-iphone-3-1-3-jailbreak-release-on-april-12-a.html)

trevisnl 21-04-10 22:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door tgstk2 (Bericht 441719)
ik wil het ceht dolgraag proberen..maar ben bang dat ik dan alle wat ik nu heb kwijt ben...dus ik wacht ook maar gewoon tot na zondag...is het dan nog steeds niks....

dan kan ik alsnog een avond er aan besteden en hier 1000 en 1 rotvragen stellen :D

haha tuurlijk, en anders kan je mij altijd op msn toevoegen ofzo. wil je wel helpen..
Je bent trouwens niks kwijt als je dat doet. als je je iphone vantevoren even synchroniseert.. dan maakt hij meteen een backup van alles..

tgstk2 21-04-10 22:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door stefvangils (Bericht 441721)
ja, ma itunes maakt toch reservekopie van iphone,
dus als da helemaal mislukt kunt ge da gewoon trugzette

incl tel nr's , apps , smsjes , mailtjes fotos etc?...eingelijk gewoon alles wat je aanzet in itunes?

trevisnl 21-04-10 22:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door tgstk2 (Bericht 441724)
incl tel nr's , apps , smsjes , mailtjes fotos etc?...eingelijk gewoon alles wat je aanzet in itunes?

allesssssssssssssssssssssss

tgstk2 21-04-10 22:11

^das duidelijk :D

shit had ik mn kabeltje maar bij!

trevisnl 21-04-10 22:14

als ik jou was zou ik gewoon wachten op een moigelijk jailbreak voor 3.1.3. want het is best een gedoe om naar 3.1.2 terug te zetten.. (ik vond het niet zo moeilijk maar het is wel rot :P)

greets

tgstk2 21-04-10 22:15

HA! dan wacht ik idd wel ff

Muzocat 21-04-10 22:51

wachten... maar hoe lang :(

Scooter 22-04-10 08:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Muzocat (Bericht 441747)
wachten... maar hoe lang :(

Heb veel geduld maar nu duurt het wel kei lang maar goed die mensen hebben ook hun privéleven dus ik w8 geduldig af

yvesdeclercq 22-04-10 08:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door tgstk2 (Bericht 441693)
^kijk en daar ben je me kwijt. ik weet niet precies meer wanneer die 3.1.3 uitkwam.
maar de dag ervoor kreeg ik mn iphone in de bus gejailbreaked middels een youtube filmpje nou helemaal goed.
savonds uitgezet omdat ik snachts veel mail krijg en geen zin had daarvan wakker te worden de voglende dag kreeg ik dus dat usb stekkertje in beeld...ik denk wtf?

dus toen maar hersteld want dacht dat dat de enige oplossing was, maar moest dus eigenlijk gewoon opnieuw blackrain draaien.
vanaf dat moment check ik er elke topic/post of er iets nieuws te vinden

Heb juist hetzelfde voor gehad. Ik ben denk ik welgeteld 5 min een jailbreak ghad. Na het installeren van winterboard moet het toestel herspringen, dus het welgekende iTunes en USB beeld. Ik dacht ook wtf en hersteld naar 3.1.3. Heb tijdens die 5 min wel op make my life easier geduwd maar was na de release van de nieuwe firmware dus de handtekening was sowieso niet meer geldig. Tja dus vanaf nu lees ik hiev alles dat voorbij komt over een jailbreak dat ik de volgende keer langer dan 5 min kan genieten van men jailbreak. Lol

Remco 23-04-10 06:52

extra vroeg me bed uit en NEE nog geen JB van Thunderst0rm online :mad::eek:

roelst 23-04-10 07:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Remco (Bericht 442194)
extra vroeg me bed uit en NEE nog geen JB van Thunderst0rm online :mad::eek:

Jij ook al?

oldskool85 23-04-10 07:35

de dag is nog niet voorbij....

er staat ook de 23 (+2 dagen)

trevisnl 23-04-10 08:00

Ik denk wel dat hij vandaag komt maar wel pas in ze middag of avond,, ze hebben gisteren wel een filmpje geplaats waarin ze zeggen dat ze vandaag laatste test doen en als alles werkt releasen ze het vandaag..

casiej 23-04-10 08:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door yvesdeclercq (Bericht 441804)
Heb juist hetzelfde voor gehad. Ik heb denk ik welgeteld 5 min een jailbreak ghad. Na het installeren van winterboard moet het toestel herspringen, dus het welgekende iTunes en USB beeld. Ik dacht ook wtf en hersteld naar 3.1.3. Heb tijdens die 5 min wel op make my life easier geduwd maar was na de release van de nieuwe firmware dus de handtekening was sowieso niet meer geldig. Tja dus vanaf nu lees ik hiev alles dat voorbij komt over een jailbreak dat ik de volgende keer langer dan 5 min kan genieten van men jailbreak. Lol

als je je iphone opnieuw opstart en hij staat dan in recoery modes hoef je hem niet te herstellen als je blackra1n gewoon opnieuw draait dan start hij gewoon normaal op

Rav3n 23-04-10 08:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door trevisnl (Bericht 442203)
Ik denk wel dat hij vandaag komt maar wel pas in ze middag of avond,, ze hebben gisteren wel een filmpje geplaats waarin ze zeggen dat ze vandaag laatste test doen en als alles werkt releasen ze het vandaag..

Idd, laat die man eens uitslapen op z'n verjaardag :)
..... 09:00u zou een mooie tijd zijn :d

trevisnl 23-04-10 09:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rav3n (Bericht 442217)
Idd, laat die man eens uitslapen op z'n verjaardag :)
..... 09:00u zou een mooie tijd zijn :d

als hij vandaag komt verwacht ik het rond 1

tgstk2 23-04-10 10:48

sighhh. ik denk nieuws nieuws..maar nee :D

iScorpio 23-04-10 10:53

Lijkt mij verstandig verder te gaan in deze topic, want de titel van deze draad is allang niet meer geldig ;)

Daarom gaat deze op slot.

(geloof niet teveel in die verschillende unlock verhalen op internet van die wazige groepjes ;) )


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:17.