iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Archief (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/)
-   -   Het OS 4.0 Beta verzameltopic (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/57504-os-4-0-beta-verzameltopic.html)

casiej 13-06-10 21:26

en je moet een mac hebben met beta 9.2

King1987 13-06-10 21:36

// Topic's samengevoegd

Channie 14-06-10 07:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ButcherJF (Bericht 464394)
Ja, koppelen met je MBP gaat sowieso niet lukken. Is een 'Apple-feature' waardoor bluetooth nogal beperkt te gebruiken is.....

Dus tethering is alleen mogelijk met een kabeltje? (wat ook werkt uiteraard, alleen heb je die niet altijd bij je)

dewilde86 14-06-10 10:38

ik heb trouwens iets raars met ios4

Als ik naar me ipod luisteren, ik heb mijn headset in en ik word gebeld is het volume van die beller heel zacht en het blijft zacht...

Iemand die dit ook heeft of iemand misschien een idee hoe ik dit op kan lossen??

jazzzpiano 14-06-10 10:53

Als ik de agenda open verschijnen keurig de stipjes op de datum waar een afspraak staat (maand-view). Maar na ongeveer 2 seconden verdwijnen alle afspraken. Vervolgens zijn ze na ongeveer 2 seconden weer allemaal terug.
Iemand bekend met dit probleem?

Ik heb een 3G, 16 Gb.

joeriblaau 15-06-10 07:19

Hoi, ik klik vanochtend op de homebutton op me iPhone 3GS, waar 4.0 GM op draait, te activeren en daar staat in eens koppel aan itunes. Ik heb hem een paar keer uit en aan gezet, maar hoe kan dit zo in eens??

Joeri

spysical 15-06-10 08:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jazzzpiano (Bericht 464567)
Als ik de agenda open verschijnen keurig de stipjes op de datum waar een afspraak staat (maand-view). Maar na ongeveer 2 seconden verdwijnen alle afspraken. Vervolgens zijn ze na ongeveer 2 seconden weer allemaal terug.
Iemand bekend met dit probleem?

Ik heb een 3G, 16 Gb.

Zelfde toestel hier maar heb dit probleem niet, heb je al eens geprobeerd om iOS opnieuw te installeren?

Froggle 15-06-10 08:43

Nou in het vliegtuig naar China is mijn OS4 Beta4 verlopen, dus ik zit nu een week zonder telefoon, gezien ik niet kan updaten op Windows. Ik houd het wel even uit, alleen jammer van al die apps die ik heb gekocht voor in China.

Volgende week dus in Shanghai updaten in de Starbucks. Nu ben ik nog in Beijing.

Offtopic: Wat ik trouwens wel erg irritant vind is dat Twitter en Facebook het niet doen. :(

The Unbelievable 15-06-10 09:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Froggle (Bericht 464873)
Nou in het vliegtuig naar China is mijn OS4 Beta4 verlopen, dus ik zit nu een week zonder telefoon, gezien ik niet kan updaten op Windows. Ik houd het wel even uit, alleen jammer van al die apps die ik heb gekocht voor in China.

Volgende week dus in Shanghai updaten in de Starbucks. Nu ben ik nog in Beijing.

Offtopic: Wat ik trouwens wel erg irritant vind is dat Twitter en Facebook het niet doen. :(

Wow, dan heb ik net op tijd beta 4 eraf gegooid:d

GillesD 15-06-10 09:53

Als ik 21 juni mijn iPhone update naar iOS4 via een restore (moet beperkingscode eraf krijgen want ben die code vergeten) kan ik dan op 1 of andere manier mijn sms'en, gsm-nummers en mails er weer op krijgen zonder te synchroniseren vanaf de laatste reservekopie? (anders zit de beperkingscode er namelijk weer op)

shapezzz 15-06-10 19:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door GillesD (Bericht 464898)
Als ik 21 juni mijn iPhone update naar iOS4 via een restore (moet beperkingscode eraf krijgen want ben die code vergeten) kan ik dan op 1 of andere manier mijn sms'en, gsm-nummers en mails er weer op krijgen zonder te synchroniseren vanaf de laatste reservekopie? (anders zit de beperkingscode er namelijk weer op)

Nee dat kan niet ;)

Belgicanofl 16-06-10 03:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door GillesD (Bericht 464898)
Als ik 21 juni mijn iPhone update naar iOS4 via een restore (moet beperkingscode eraf krijgen want ben die code vergeten) kan ik dan op 1 of andere manier mijn sms'en, gsm-nummers en mails er weer op krijgen zonder te synchroniseren vanaf de laatste reservekopie? (anders zit de beperkingscode er namelijk weer op)

1. Instellingen
2. Algemeen
3. Stel opnieuw in
4. Herstel alle instellingen

Dat heeft het bij mij ooit is gedaan, wel al lang geleden, mr je kan proberen.

trevisnl 16-06-10 14:06

Ik vond het onzin om hier een nieuw topic over te starten dus hier een kort vraagje
Als ik terug ga kan ik de reservekopie van 4.0 niet gebruiken op 3.1.3, is er een manier om dit toch te laten werken zodat ik alles terug heb op 3.1.3 (sms, savegames, enz) zal wel niet.. haha

iMario 16-06-10 19:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door trevisnl (Bericht 465720)
Ik vond het onzin om hier een nieuw topic over te starten dus hier een kort vraagje
Als ik terug ga kan ik de reservekopie van 4.0 niet gebruiken op 3.1.3, is er een manier om dit toch te laten werken zodat ik alles terug heb op 3.1.3 (sms, savegames, enz) zal wel niet.. haha

Zou gewoon moeten werken, hoor.

trevisnl 16-06-10 19:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iMario (Bericht 465901)
Zou gewoon moeten werken, hoor.

neehoor, werkt niet. als je van 4.0 naar 3.1.3 gaat en de reservekopie van4.0 gebruikt werkt dat niet, dan zegt ie dat je reservekopie met een neiuwere firmware is gemaakt en niet werkt op de oudere (vrij logisch)..

MichaelJ 16-06-10 19:38

Ja inderdaad, gaat niet werken, net zelf gemerkt en kan dus alles fijn weer terug zetten maar zit wel weer op 3.1.3. Ik heb vanavond dus even weer wat te doen :)

trevisnl 16-06-10 19:40

mm , verdorie :p dan wacht ik nog wel een weekje of 2 op een jailbreak voor 4.0

Elwoed 16-06-10 20:15

Weet iemand hoe je van 4.0Beta naar 3.1.3 op windows kan gaan?

Gr.

EDIT: Gelukt dmv DFU mode

Belgicanofl 16-06-10 21:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door trevisnl (Bericht 465910)
neehoor, werkt niet. als je van 4.0 naar 3.1.3 gaat en de reservekopie van4.0 gebruikt werkt dat niet, dan zegt ie dat je reservekopie met een neiuwere firmware is gemaakt en niet werkt op de oudere (vrij logisch)..

Je zal moeten wachten tot itunes 9.2 & 4.0 uitkomt en dan zal je uw backups normaal kunnen mergen, denk ik :)

trevisnl 16-06-10 21:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Belgicanofl (Bericht 465962)
Je zal moeten wachten tot itunes 9.2 & 4.0 uitkomt en dan zal je uw backups normaal kunnen mergen, denk ik :)

Jup, ja ik wou eigenlijk nu gaan overstappen weer terug naar 3.1.3 met jb maar dan zit ik met het probleem dat ik mijn smsjes kwijt ben van 4.0 wat ik eigenlijk niet wil ;) dus ik ednk dat ik dan maar gewoon wacht.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:05.