Agenda tel nr prefix en springboard indeling discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb 3 vraagjes: -Ik ben niet zo super tevreden met de agenda functie, is hier al een app voor? -Die telefoonnr prefix is heel ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Agenda tel nr prefix en springboard indeling
Ik heb 3 vraagjes:
-Ik ben niet zo super tevreden met de agenda functie, is hier al een app voor? -Die telefoonnr prefix is heel irritant bij 06 nr's: (061) 234-5678 is daar al een oplossing voor? - Kan ik ook pictogrammen uit mijn springboard in een 2e springboard pagina zetten, terwijl ik de 1e niet helemaal vol heb? Dan zou ik namelijk op de hoofdpagina allen 4 belangrijke telefoon funtie pictogrammen kunnen zetten en op de 2e een paar fun dingen, en op de derde een paar pictogrammen voor instellingen... |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
//Slotje |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
agenda indeling | schaffers | iPhone algemeen | 0 | 28-11-10 23:36 |
Springboard nederlands, agenda engels | sentmen | iPhone algemeen | 6 | 06-10-10 09:26 |
Tel gaat niet over tijdens gebruik agenda | tomrobbens | iPhone algemeen | 2 | 19-07-08 12:25 |
Agenda indeling wijzigen ?? | Martijn Derks | iPhone algemeen | 8 | 08-05-08 14:56 |
|
|