Emergency call scherm discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik had mijn iphone draaien op 3.1.2 met jailbraik en unlock. Maar toen had ik perongeluk mijn iphone geupdate naar 3.1.3, en nu geeft ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
![]() Hallo,
Ik had mijn iphone draaien op 3.1.2 met jailbraik en unlock. Maar toen had ik perongeluk mijn iphone geupdate naar 3.1.3, en nu geeft hij het emergency call scherm weer. Heeft iemand enig idee hoe ik hieruit kan komen? Mvg Ruben |
|
|
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Dit forum is voorzien van een uitstekende zoekfunctie en zeer uitgebreide Wiki (Begrippen | Handleidingen). Ik verzoek je dan ook vriendelijk deze te gebruiken.
Tevens heb je hier al een topic over geopend (klik), dus vriendelijk het verzoek het bij één topic te houden. Omdat deze vraag/vragen al meerdere keren aan bod is/zijn gekomen, sluiten we deze discussie. //Slotje
Discussietools | |
Weergave | |
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Probleem jailbroken 3G geupgrade naar 4.0 en nu enkel nog emergency call scherm | amoorie | Jailbreak | 0 | 17-08-10 19:34 |
emergency call scherm | hean | iPhone algemeen | 41 | 03-08-10 12:26 |
Italiaanse Iphone 3gs blijft in "emergency call" scherm | Theunis | iPhone algemeen | 8 | 25-07-10 13:48 |
iPhone: is er een manier om uit het emergency call scherm te komen? | rubenpeters | Jailbreak | 1 | 08-05-10 12:54 |
Emergency call | nicky01 | iPhone algemeen | 2 | 26-02-10 16:15 |
|
|