//

iPod Touch 1.1.1 upgraden of niet?

iPod Touch 1.1.1 upgraden of niet? discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Zo, hier dan ook eens een topic van mij. Dit weekend vlieg ik naar Nederland (ik woon nl. in Oostenrijk, in de buurt van Wenen, ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

 

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 29-01-08, 17:54
Vienna-Dutchman Vienna-Dutchman is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Wenen (A)
Berichten: 76
Standaard iPod Touch 1.1.1 upgraden of niet?

Zo, hier dan ook eens een topic van mij.

Dit weekend vlieg ik naar Nederland (ik woon nl. in Oostenrijk, in de buurt van Wenen, voor het geval dat je dat aan mijn gebruikersnaam nog niet had ontdekt) en kan dan eindelijk mijn nieuwe iPhone mee naar huis nemen.

De iPhone heb ik via dit Forum gekocht van "Fab1Man"!! Alles prima verlopen en echt een aanrader als hij nog eens iets te koop aanbiedt!! Ik heb hem het geld overgemaakt en hij heeft de iPhone naar mijn broer in Nederland gestuurd.

Zo, nu kom ik pas met mijn eigenlijke probleem:
Daar ik vanaf nu dus mijn iPhone kan gaan gebruiken wil ik mijn iPod Touch 16Gb, die eigenlijk een beetje overbodig is, gaan verkopen.
De iPod is gejailbreaked en heeft nu nog FW 1.1.1

Wat raden jullie mij nu aan: zal ik hem zo te koop aanbieden als hij nu is of zal ik hem eerst upgraden naar 1.1.2 of evt. 1.1.3?

Kan iemand van jullie mij misschien een tip geven waar ik de makkelijkste beschrijving hiervan kan vinden? (evt. youtube??) of kan ik het precies zo doen als het in de beschrijvingen van de iPhone upgrades wordt uitgelegd?

Zo, ik hoop op een hoop reakties! Hoewel ik zelf niet veel in het Forum schrijf heb ik er al heel veel informaties gevonden door jullie bijdrages te lesen. Echt Super!! zo doorgaan hoor!!!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 29-01-08, 18:40
david007's schermafbeelding
david007 david007 is offline
• iOS 3.0
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Hilversum
Berichten: 381
Standaard

Maakt niet echt veel uit zet hem gewoon te koop en zet erbij dat je hem ook kan update als zei dat vragen of je kan hem naar 1.1.3 update maar dat kost je rond 18 euro
__________________
Gezocht Kapote of Defecte iPhone 3G/3GS
iPhone 4
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPod touch: Gejailbreakte iPod touch 3G start niet op, restoren niet mogelijk! herbivoor Jailbreak 6 29-12-10 20:26
iPod wilt niet upgraden naar 4.1 rsdragonboy iPhone algemeen 0 21-10-10 21:40
Windows: ipod-touch van 2.2.1 naar 3.1.2 upgraden markjudo iTunes 2 23-09-10 22:24
iPod touch: ipod touch met fw2.2.1 upgraden naar fw 3.1.1 leikehrl Jailbreak 0 18-02-10 01:05
Jailbreak & Upgraden Ipod Touch 1G voetbalsterke__ Archief 1 06-12-09 13:15

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:03.