iphone als modem discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) kan eigenlijk het niet goed voor elkaar krijgen, maar ik wil mijn macbook gebruiken en mijn iphone via 3g als modem hem het programma modem ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
![]() kan eigenlijk het niet goed voor elkaar krijgen, maar ik wil mijn macbook gebruiken en mijn iphone via 3g als modem
hem het programma modem ( cydia) geinstalleerd maar eigenlijk werkt het niet om bijvoorbeeld internet op de laptop te starten wat doe ik niet goed aaldert |
|
|
![]() |
|
|||
|
|||
![]() PDAnet werkt prima! Gewoon installeren op je phone, en even een adhoc netwerk instellen op je mac. Daarna gewoon verbinding maken met je Wi-Fi iphone-mac en pdanet aanzetten! Kind kan de was doen...
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Allereerst van harte welkom op het iPhone-forum.
Dit forum is voorzien van een uitstekende zoekfunctie en zeer uitgebreide Wiki (Begrippen | Handleidingen). Ik verzoek je dan ook vriendelijk deze te gebruiken. Voor jouw probleem had je bijvoorbeeld dit topic kunnen gebruiken. Uiteraard is er meer te vinden, oa: het topic over PDAnet. Succes ![]() Omdat deze vraag/vragen al meerdere keren aan bod is/zijn gekomen, sluiten we deze discussie. //Slotje
|
Discussietools | |
Weergave | |
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone via usb als modem | Vroegevogel | iPhone algemeen | 1 | 27-08-10 00:05 |
Iphone als modem via 3G (onderweg) | Kwiq | iPhone algemeen | 3 | 09-11-09 18:18 |
Iphone als modem | Kwiq | Archief | 1 | 08-11-09 19:43 |
Iphone als Modem na Jailbreaken | Tqam | T-Mobile | 5 | 06-04-09 15:33 |
iPhone als modem | iberno | iPhone algemeen | 6 | 19-01-08 22:01 |
|
|