update Advanced Prefferences iphone 1.1.2 discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Dit weekend breng ik een update uit van de Advanced Prefferences van Ipodtouchfans.nl. Ben er al 2dagen mee bezig. Is de moeite deze. Extra verborgen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
update Advanced Prefferences iphone 1.1.2
Dit weekend breng ik een update uit van de Advanced Prefferences van Ipodtouchfans.nl. Ben er al 2dagen mee bezig.
Is de moeite deze. Extra verborgen tweaks, menu's gesorteerd, iconen update, *.plist veranderd en bij gevoegd. Nu alleen nog iemand die deze update in een repo wilt steken voor update, zodat deze voor iedereen beschikbaar is. Contacteer mij hiervoor. Sjowol mss? nog een uurke of 1.5werk eraan. Laatst gewijzigd door croiman; 03-02-08 om 20:26. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Advanced Prefferences 1.1.3 | croiman | iPhone algemeen | 244 | 10-07-09 22:33 |
Update Prefferences iphone 1.1.3 | croiman | iPhone algemeen | 19 | 21-05-08 15:13 |
advanced settings weg | hesc | Jailbreak apps en thema's | 5 | 19-05-08 02:10 |
Update Advanced Prefferences iphone 1.1.2 | croiman | iPhone algemeen | 30 | 18-02-08 11:46 |
|
|