Pre-order iPhone discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik had al even gezocht maar kon niet een vergelijkbaar topic vinden. Heeft iemand een idee wanneer en (of) ze reserveringen gaan aannemen voor ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Pre-order iPhone
Hallo,
Ik had al even gezocht maar kon niet een vergelijkbaar topic vinden. Heeft iemand een idee wanneer en (of) ze reserveringen gaan aannemen voor de iPhone 4 in de landen van de release op 30 juli?(Ierland, Belgie) Ik zat te denken aan morgen of misschien vrijdag? (een week voor de release) Alvast bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik gok op 2 dagen voor de release, de 28ste dus
EDIT: Hehe had gelijk Laatst gewijzigd door ABry; 29-07-10 om 00:57. |
|
|||
|
|||
Ben ook benieuwd. Ga vandaag even naar de shop in Belgie om het een en ander na te vragen. Wil de IPhone 4 zsm zakelijk kunnen aanschaffen. Maakt me niet uit waar (Nederland/Belgie) als ik hem maar zsm heb. Maar zal moeilijk worden denk ik.
|
|
|||
|
|||
Hou ons even op de hoogte
|
|
|||
|
|||
Ben in Lanaken geweest. Zij gaven aan dat de levering in Belgie erg beperkt werd in de winkels. Ze kreeg de komende 4 weken maximaal 3 Iphones per week binnen........ Hadden al een man of 20 besteld, dus dan ben je bijna 10 weken aan het wachten..... Prijzen voor verkoop was bij hun nog niet bekend. Die worden pas 30 juli aan hun bekend gemaakt.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4 pre-order in UK | laurensd | Koopinformatie Rest Europa | 4012 | 05-12-10 22:27 |
Iphone 4 dubbele pre-order?? | Arif | Odido (T-Mobile) | 4 | 29-07-10 10:30 |
Pre-order iPhone 4 mogelijk in BE? | Cencicodis | Archief | 1 | 05-07-10 10:11 |
|
|