Vragen mbt unlock Iphone

Vragen mbt unlock Iphone discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi allemaal, Zoals jullie misschien kunnen zien ben ik pas sinds een week actief op dit forum. Ik heb onlangs mijn Iphone 8gb uit de ...

Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
Oud 6 February 2008, 21:30
» iPhone 3G 8GB  
» Anders

Standaard Vragen mbt unlock Iphone

Hoi allemaal,

Zoals jullie misschien kunnen zien ben ik pas sinds een week actief op dit forum. Ik heb onlangs mijn Iphone 8gb uit de VS mogen ontvangen en zit nog met een paar vragen. Op de meeste heb ik al een antwoord kunnen vinden via dit forum .

Ik heb mijn Iphone gedowngrade van 1.1.3 naar 1.1.2 naar 1.1.1 En vervolgens Appsnap geinstalleerd.

Mijn bootloader is versie 4.6_m3s2 en mijn baseband 04.02.13_G. Is er voor mij een mogelijkheid om te unlocken? Zo ja hoe?
En hoe kan ik mijn Iphone upgraden zonder de jailbreak te verliezen? Via DFU-mode, of moet dit via Appsnap?

Gr.

Wout

Laatst gewijzigd door W Smelt; 6 February 2008 om 21:37.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Oud 6 February 2008, 21:42
iCulture's schermafbeelding
Administrator
» iPhone X 256GB (Zilver) [FW: 11.3]  [Jailbreak: Nee]
» iPad Pro 10,5 Wi-Fi + 4G 512GB (Rosgoud) [FW: 11.3]  [Jailbreak: Nee]
» macOS

Stuur een bericht via Instant Messenger naar iCulture Stuur een bericht via Skype™ naar iCulture Send a message via twitter to iCulture
Standaard

Wout, jij zou toch beter moeten weten hoe het er op een forum aan toegaat en wat er van je wordt verwacht. Je hebt al een topic lopen en daarnaast is het antwoord eenvoudig te vinden als je een beetje zoekt en recente threads bekijkt.

//Slotje

Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: Kleine vraagjes mbt Jailbreak & Unlock 1g qntr0l Jailbreak 3 24 August 2009 14:51
Allemaal vragen mbt iPhone.... StefanNokia Koopinformatie Nederland 0 20 August 2009 17:06
iPhone 3GS: Vragen over Unlock (beginner) Juuuls Unlock 0 18 July 2009 21:49
Macworld announcements 6 Januari mbt Iphone Dinesh86 Archief 20 6 January 2009 11:50
Enkele vragen mbt bootloaders Janteh Archief 1 2 March 2008 12:36

Regels voor berichten