iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Archief (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/)
-   -   Gratis SMS-applicatie! (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/6675-gratis-sms-applicatie.html)

sossienl 07-02-08 12:46

Je kunt door middel van IP adres controleren of iemand op GPRS zit.
Doormiddel van een IP pool van mobiele providers..

Jaap007 07-02-08 13:59

Goed werk heren.

Als et echt werkt gaat me dit een hoop schelen in de maand!!!

Riccardo 07-02-08 16:39

bij mij werkt ie super via gprs. Echt goed gedaan. Vraag me alleen af of ik straks niet ineens reclame toegestuurd krijg via sms.

iFonzie 07-02-08 17:44

Ja idd daar ben ik ook wel een beetje bang voor :p

BytesNL 07-02-08 19:19

Kwam ook ergens op dit forum het volgende tegen:

Gratis SMS via email:
Voeg +316xxx@swift.mcube.be (waar xxx het 06 nr komt) als emailadres toe aan je contacts en je kunt gratis sms'jes sturen!
Getest en werkt perfect via een Wi-Fi verbinding :)

dsimons 07-02-08 19:54

is inderdaad een erg leuke site, ben benieuwd of jullie inderdaad de integratie met de iphone contacts voor elkaar krijgen.

Martijn Snels 07-02-08 22:35

Wie betalen deze SMSjes? De provider zegt namelijk dat ervoor betaald dient te worden. Mail 2 SMS: MobileWeb.be - Bulk SMS, Premium SMS, SMS Gateway, mobile applications

Frederic 07-02-08 22:51

We zullen de webapplicatie tijdelijk offline halen tot er meer duidelijkheid is over de betaalmethode.Alvast bedankt voor dit bericht.

Website offline.

iFonzie 07-02-08 23:03

Dit heb ik op die site gevonden.
Citaat:

Web SMS: SMS versturen en ontvangen
Bent u op zoek naar een snelle en effectieve manier om SMS berichten te versturen naar uw klanten, prospecten of leden?

Ontdek dan hier de unieke mogelijkheden van MobileWeb.be Web SMS. De gratis internet toepassing laat u toe om snel uw SMS te versturen naar uw contacten, individueel of in groep, met een eenvoudige muisklik en tegen aantrekkelijke prijzen. Tevens ontvangt u in de unieke SMS Inbox de SMS antwoorden op uw berichten.
Er staat ook probeer nu uit met 3 gratis smsjes.

Je moet je als ik het goed hebben daar aanmelden en dan moet je voor die dienst betalen.

Jammer voor niets gaat de zon op he

ArB 07-02-08 23:06

Ik geloof niet zo in gratis sms dingen, de vorige kostte me 4,5 euro per sms :cool:
Ik sla even over.

Martijn Snels 07-02-08 23:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ArB (Bericht 57964)
Ik geloof niet zo in gratis sms dingen, de vorige kostte me 4,5 euro per sms :cool:
Ik sla even over.

De belgen hebben daar een prachtige wetgeving voor, in Nederland lopen we een beetje achter de feiten aan met de wetgeving rondom betaalde SMS.

McNRiQ 08-02-08 08:50

t werkt nu niet meer :(

Frederic 08-02-08 11:58

we hebben het (tijdelijk?) offline gezet, daarmee

Frederic 08-02-08 18:23

Update:
Tot er meer duidelijkheid is omtrent de betaler, houden we de site offline.
Punt is dat de ontvanger zéker niet per direct betaald. Dit is met een pre-paid kaart meermaals gecheckt. Wat is echter wel zorgen baart, is dat een gsm zonder belwaarde blijkbaar geen berichtjes kan ontvangen.

Frederic

DertKesh 10-02-08 21:05

De site is weer online, ik heb via mijn iPhone een sms gestuurd (die is niet aangekomen)

ik heb ook via de site zelf een sms gestuurd en die is ook niet aangekomen.

of staat de site online maar de sms functie offline ofzo?

Frederic 10-02-08 21:09

Ik denk dat MobileWeb (eindelijk) werk heeft gemaakt van hun 'lek'.
Geen gratis SMS'jes voor de moment meer dus.

Frederic

marcoryn 10-02-08 22:06

Spijtig!! Op zich is gratis natuurlijk iets waar iedereen hier gelukkig van wordt.
Er zijn andere opties mogelijk..zoals een intergratie met voipbuster en consorten.

Daar sms je ook gratis (soms betaal je tot 5 cent per sms).

Valt zoiets niet te maken en intergreren op de site van Sossie?

DertKesh 11-02-08 21:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door marcoryn (Bericht 60618)
Spijtig!! Op zich is gratis natuurlijk iets waar iedereen hier gelukkig van wordt.
Er zijn andere opties mogelijk..zoals een intergratie met voipbuster en consorten.

Daar sms je ook gratis (soms betaal je tot 5 cent per sms).

Valt zoiets niet te maken en intergreren op de site van Sossie?

Hmm jij hebt het dus op je 1.1.2 geprobeerd (niet gelukt). Ik wilde net schrijven misschien is het omdat ik 1.1.3 heb en dat het met 1.1.2 wel zou werken, maar het werkt dus op geen van beide.

Frederic 11-02-08 21:50

Nop, 'probleem' zit hoogst wss bij mobileweb zelf.

Martijn Snels 11-02-08 22:11

Indien er voldoende animo is ben ik bereid met mijn onderneming een goedkope SMS functie te gaan opbouwen waar je via iDeal of een SMS of via te bellen naar een 0900 nummer je SMS tegoed kan opwaarderen en alles helemaal binnen een mooie webbased app voor de iPhone. De ontwikkelingskosten zijn redelijk hoog aangezien iedereen zijn eigen credits moet hebben natuurlijk waardoor ik eigenlijk wel eerst wil weten of hier voldoende mensen in geďnteresseerd zijn.

Momenteel zou ik de SMS-jes kunnen aanbieden voor €0,10 per stuk (Marge = €0,01) mits er voldoende animo is.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:17.