//

iphone jailbreak

iphone jailbreak discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik had een vraag. Ik sta op het punt om een iphone te kopen, maar de één adviseert een jailbreak en de andere adviseert zo'n ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

 

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 18-02-08, 18:21
kevinvw kevinvw is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: gouda
Berichten: 69
Stuur een bericht via MSN naar kevinvw
Standaard iphone jailbreak

Ik had een vraag. Ik sta op het punt om een iphone te kopen, maar de één adviseert een jailbreak en de andere adviseert zo'n turbosim. Ik heb nu een ipod touch, maar ik merk dat wanneer hij gejailbreakt is hij vaak vastloopt of trager reageert. Mijn vraag daarom is of die iphone nou werkend te krijgen is zonder zo'n jailbreak en of jullie dat adviseren. Het lijkt mij namelijk zo dat je zonder de jailbreak nooit de nederlandse taal aan de praat krijgt en de t9 niet kan uitzetten... Of heb ik het mis?
mvg kevin.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 18-02-08, 18:23
Celf's schermafbeelding
Celf Celf is offline
• iOS 15.1.1
• iPadOS 15.1
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 517
Standaard

Zonder jailbreak is er helemaal niets mogelijk met de iPhone....en de turbosim heb je niet meer nodig. Zelf heb ik inmiddels al ruim een week een goed werkend toestel op FW 1.1.3...zonder extra sim. Trager is het toestel er absoluut niet op geworden, om eerlijk te zijn merk ik helemaal geen verschil.
  #3  
Oud 18-02-08, 18:26
kevinvw kevinvw is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: gouda
Berichten: 69
Stuur een bericht via MSN naar kevinvw
Standaard

Dus jij hebt gewoon je oude simkaart in de iphone zitten en het werkt allemaal perfect? Heb jij dan verder geen problemen, zoals vastlopen en traag reageren? Dus eigenlijk moet je gewoon een 1.1.3 nemen, jailbreaken en gewoon nooit meer updaten?

Laatst gewijzigd door kevinvw; 18-02-08 om 18:28.
  #4  
Oud 18-02-08, 18:33
Celf's schermafbeelding
Celf Celf is offline
• iOS 15.1.1
• iPadOS 15.1
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 517
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kevinvw Bekijk bericht
Dus jij hebt gewoon je oude simkaart in de iphone zitten en het werkt allemaal perfect? Heb jij dan verder geen problemen, zoals vastlopen en traag reageren? Dus eigenlijk moet je gewoon een 1.1.3 nemen, jailbreaken en gewoon nooit meer updaten?
Ik heb eerst een tijdje met een turbosim gewerkt...todat de Dev-team hack (en weer later ZiPhone) uitkwam. Sindsdien zit alleen mijn Telfort Sim in het toestel. Geen noemenswaardige vastlopers (als het al voorkomt ligt dat aan beta software die ik geinstalleerd heb) en de snelheid is nog als voorheen....snel.
Als je het toestel krijgt gewoon jailbreaken, activeren en unlocken met ZiPhone en bellen maar. Pas weer updaten als er weer een nieuwe hack voor de dan geldende Firmware beschikbaar is.
  #5  
Oud 18-02-08, 18:37
kevinvw kevinvw is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: gouda
Berichten: 69
Stuur een bericht via MSN naar kevinvw
Standaard

Oke! Bedankt voor het helpen! Jij beweert dus dat mijn iphone gegarandeerd gaat werken hier in Nederland? En dat gewoon tegen je normale tarief, wat ik nu ook al gebruik... Is het nog verstandig om een bepaalde versie van de iPhone te kopen?
  #6  
Oud 18-02-08, 18:46
Celf's schermafbeelding
Celf Celf is offline
• iOS 15.1.1
• iPadOS 15.1
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 517
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kevinvw Bekijk bericht
Oke! Bedankt voor het helpen! Jij beweert dus dat mijn iphone gegarandeerd gaat werken hier in Nederland? En dat gewoon tegen je normale tarief, wat ik nu ook al gebruik... Is het nog verstandig om een bepaalde versie van de iPhone te kopen?
ik zou zeggen, lees het forum...nu klinkt het alsof je zojuist een primeurtje hebt gehoord . Dit forum staat vol met mensen die hun toestel hebben gehacked en er gewoon mee werken\spelen\bellen. Uiteraard zul je ook zien dat mensen problemen ondervinden maar da's nou eenmaal onderdeel van het spel. Feit is dat ik zelf een gehackte iPhone heb waar alleen maar een Telfort Sim kaartje in zit waarmee ik gewoon kan bellen en internetten (dat laatste is natuurlijk afhankelijk van jouw abonnement)

Koop gewoon een nieuwe, da's voldoende. Als je twijfel hebt kun je ook een toestel via dit forum kopen. Er zijn genoeg aanbieders die een reputatie hebben hoog te houden. De toestellen zijn iets duurder maar daarvoor krijg je 'm werkend in handen....hoef je zelf niets meer te doen.

Op het moment dat er weer een nieuwe firmware uit komt is het weer even opletten.
  #7  
Oud 20-02-08, 15:37
kevinvw kevinvw is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: gouda
Berichten: 69
Stuur een bericht via MSN naar kevinvw
Standaard

Zo vanavond ga ik er één ophalen. MAar nog 1 laatste vraag: De mail wordt toch opgehaald door Wi-Fi, niet via je teloonabbo? Of kan je daar zelf voor kiezen?
  #8  
Oud 20-02-08, 16:02
Nikooos's schermafbeelding
Nikooos Nikooos is offline
• iOS 10.0.2
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Tilburg
Berichten: 3.172
Standaard

Gebruik alsjeblieft even het forum en de zoekfunctie/wiki..

Je kan instellen of je mail om de zoveel tijd wordt opgehaald. Heb je Wi-Fi verbinding dan via Wi-Fi en heb je geen Wi-Fi maar wel grps/edge dan wordt deze gebruikt en komen de kosten bij je abbo.

Maar je kan dus ook de instellingen zetten dat hij alleen ophaalt als jij dat aangeeft. En daarnaast is er de mogelijkheid om je gprs/edge uit te zetten en doet hij niets als hij geen Wi-Fi heeft.

maar dit was ook allemaal op het forum terug te vinden. Vandaar dat hier nu een slotje op gaat
 


« Hotmail | wallpaper »

Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:20.