Hulp met nieuwe Iphone discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedenavond. Ik ben net eigenaar geworden van een Iphone en begon meteen enthousiast. Mijn frimware is 04,03,13-g. Hiermee heb ik gebropeerd om met [h2]Uitgebreide tutorial ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Hulp met nieuwe Iphone
Goedenavond.
Ik ben net eigenaar geworden van een Iphone en begon meteen enthousiast. Mijn frimware is 04,03,13-g. Hiermee heb ik gebropeerd om met [h2]Uitgebreide tutorial over Jailbreaken iPhone 1.1.2 bootloader 4.6 + NL maken[/h2] mijn Iphone klaar te maken voor gebruik. echter hij hokt al bij stap 3. Ik kan wel dat emergency nummer bellen, maar als ik dan vervolgens na 0 op decline druk krijg ik geen menu te zien maar schiet hij terug naar de lock stand. de eerste stappen gingen perfect. Ik heb het overigens geprobeerd op windows omdat deze beschrijving zo prettig is maar ik heb ook een mac. Alvast bedankt voor de hulp. Stijn |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Citaat:
eerst rondkijken voor je post! En daarbij, je moet ook bellen, nummertjes wegtikken, 0 indrukken, bellen, ANSWER, en dan op hold zetten! en dan weer decline.. Laatst gewijzigd door Amp.; 19-02-08 om 21:48. |
|
||||
|
||||
Lees het wiki eens goed door en gebruik de zoekfunctie van het forum. Zoals Amp meldt heb je geen 1.1.2 versie dus is die tutorial dus ook niet voor jouw bestemd.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
hulp gevraagd met probleem iphone | Laurens.borg | Archief | 7 | 14-07-09 00:28 |
Hulp gezocht voor een nieuwe ontwikkelaar | juulie | Ontwikkelen voor iOS | 4 | 02-04-09 12:27 |
hulp met Installer -Iphone 3G | neven | Archief | 1 | 08-10-08 02:42 |
Windows: Hulp nodig, probleem met iPhone! | Diageo | iTunes | 1 | 13-04-08 21:45 |
Graag Hulp Met Mijn Nieuwe Iphone | brigittadik | Archief | 1 | 27-12-07 10:53 |
|
|