wit randje om knoppen rare functie!!!! discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds ik per ongeluk ergens opgedrukt heb in mijn broekzak staat er zo'n wit randje om elke knop die ik aanraak, ik moet dan 2x ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
wit randje om knoppen rare functie!!!!
Sinds ik per ongeluk ergens opgedrukt heb in mijn broekzak staat er zo'n wit randje om elke knop die ik aanraak, ik moet dan 2x drukken wil ik de knop kunnen bedienen ook sliden en uit zetten hetzelfde rare ding!
Nu vermoed ik dat dit een erg handige functie is die ik ingeschakeld heb maar ik wil er dus van af. Het zal wel zo iets zijn als spraak aan/spraak uit met 3 vingers maar ik ken de toetscombinatie niet. Wie weet raad?
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
echt hier heb ik nog nooit van gehoord
|
|
|||
|
|||
opgelost, het was voiceover en dat heb ik via instellingen algemeen af kunnen zetten!
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone rare afsluiting + rare opstart! | Re3play | iPhone algemeen | 2 | 20-01-11 19:46 |
Knoppen koppelen | Zaankantertje75 | Ontwikkelen voor iOS | 31 | 27-10-10 13:14 |
Hard randje iPod touch 4G | Wiejeben | iPhone algemeen | 0 | 17-10-10 15:22 |
Krasjes op chroom randje | apoZ | iPhone algemeen | 5 | 28-03-08 00:01 |
|
|