Hoe kan ik mijn oude telefoonnummers in mijn iphone zetten discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Ik heb een nieuwe iphone gekocht. Op mijn oude telefoon een ericsson, heb ik 300 nummers staan. Deze kunnen niet allemaal gekopieerd worden ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
![]() Hallo allemaal,
Ik heb een nieuwe iphone gekocht. Op mijn oude telefoon een ericsson, heb ik 300 nummers staan. Deze kunnen niet allemaal gekopieerd worden op mijn sim. Wat kan ik doen om toch al deze nummers op mijn iphone te hebben. Ik hoor graag van een van jullie! Groetjes Michel |
|
|
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Zoekfunctie gebruiken, genoeg over te vinden.
Slotje |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Als ik foto's op mijn iPhone wil zetten, verwijdert iTunes eerst mijn oude! | avdmdj | iTunes | 0 | 12-08-10 01:56 |
HELP AUB > Enig idee hoe ik mijn registratiegegevens van mijn Iphone kan wijzigen? | Mischa84 | Archief | 1 | 02-09-09 07:12 |
Kan ik notities van mijn mail (gewoon van de mac) op mijn iPhone zetten? | Lukadegier | iTunes | 2 | 02-02-09 15:13 |
hoe kan ik een .doc lezen die ik binnen heb gekregen op mijn mail via mijn iphone? | Lampy | iPhone Apps | 5 | 25-11-08 12:25 |
|
|