iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Archief (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/)
-   -   wanneer beste aankooptijd? (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/7896-wanneer-beste-aankooptijd.html)

digiboudy71 21-02-08 08:12

wanneer beste aankooptijd?
 
hoi allen,
zijn we weer.
met een teleurstelling rijker dat ik minimaal nog een maand moet wachten op m'n iphone, kwam ik tot mijn vraag wanneer de beste tijd moge zijn om een iphone te kopen.

concreet, tot wanneer kunnen we onze geimporteerde OTB iphone software matig aanpassen tot geheel gebruik?

als ik bijv. een 1.1.2 heb, kan of moet ik deze dan altijd opgraden tot de laatste firmware en bootloader en band?
of kan ik tevreden zijn met de versies die ik dan beschik, met de "beperking" die ik dan sofwarematig heb en gewoon blijven gebruiken?

volgens mij was voor mij dit nu de meest gunstige tijd om m. aan te schaffen. 1.1.3 met 4.6 bl. en Zibri lag al klaar..

nu komt men binnen enkele weken natuurlijk met de 1.1.4 of zelfs de 2.0 uit en de vraag is maar of we deze kunnen hacken...

ik hoor graag uwe reacties...

groetjes Boudewijn.:confused:

Buffalo 21-02-08 08:17

Op dit moment liggen de winkels vol met 1.1.3 otb's. Als 26 februari iets bekend wordt van de 1.1.4 of bijvoorbeeld 2.0 dan moet deze nog in productie genomen worden. Dan nog verspreid en dan moeten in de winkels eerst de 1.1.3 otb's verkocht worden. Reken maar dat je dus na 26 februari nog wel een maand of 2 hebt om een 1.1.3 te kopen. En mocht 1.1.4. komen dan geloof ik heilig dat er weer een zibrie of een Geohost opstaat die het mogelijk maken om de firmware te unlocken.

digiboudy71 21-02-08 08:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Buffalo (Bericht 68783)
Op dit moment liggen de winkels vol met 1.1.3 otb's. Als 26 februari iets bekend wordt van de 1.1.4 of bijvoorbeeld 2.0 dan moet deze nog in productie genomen worden. Dan nog verspreid en dan moeten in de winkels eerst de 1.1.3 otb's verkocht worden. Reken maar dat je dus na 26 februari nog wel een maand of 2 hebt om een 1.1.3 te kopen. En mocht 1.1.4. komen dan geloof ik heilig dat er weer een zibrie of een Geohost opstaat die het mogelijk maken om de firmware te unlocken.

DANK JE hartelijk voor je geruststelling.
ik moet zeggen dat ik erg erg teleurgesteld was toen ik hoorde dat mijn vriendin vandaag NIET naar de states ging voor mijn iphone te kopen.
ik zag de bui al hangen...
anderzijds is het natuurlijk zo dat nieuwe firmware nieuwe leuke dingen met zich mee brengt he? gniffel...
met name de gps functie.. mogelijk uitbreiding van bluetooth apparaten...
noem maar op..

anderzijds hoop ik dat apple het niet in de kop krijgt geen losse telefoons meer te verkopen aan buitenlanders... brrr....

thx...

sniff...

Blackherrie 21-02-08 08:22

Beste tijd is wanneer je het geld hebt liggen. Dat gewacht over al op. Dat schiet toch geen juu op.
Wil je iets en heb je geld: kopen die zooi.

Ik hoor nu al sinds de iphone uit zijn, je kunt beter wachten op... op... dit.. en... dat... man oh man.. koop het ding, en geniet! Dat ingewikkelde gedoe allemaal :)

digiboudy71 21-02-08 08:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Blackherrie (Bericht 68785)
Beste tijd is wanneer je het geld hebt liggen. Dat gewacht over al op. Dat schiet toch geen juu op.
Wil je iets en heb je geld: kopen die zooi.

Ik hoor nu al sinds de iphone uit zijn, je kunt beter wachten op... op... dit.. en... dat... man oh man.. koop het ding, en geniet! Dat ingewikkelde gedoe allemaal :)

ben ik wel met je eens..
met pc. hetzelfde.. je kunt wel blijven wachten... de technologie doet dat heus niet...
maar...

mediamarkt ligt wat dichterbij als de applestore in New York..
das het probleem..

geld niet zo... (voor iphone dan he? hihi)

:)

Nikooos 21-02-08 09:34

Antwoorden op dit soort vragen zijn allemaal wel in het forum te vinden en of iets het beste is voor jou, bepaal je nog steeds zelf...


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:09.