Waar is de puntkomma gebleven?? discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Sorry, foutje, heb ontdekt dat deze in sommige invoervelden niet beschikbaar is... Op het schermtoetsenbord van zowel de iPhone als de iPad kan ik nergens ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
![]() Sorry, foutje, heb ontdekt dat deze in sommige invoervelden niet beschikbaar is...
Op het schermtoetsenbord van zowel de iPhone als de iPad kan ik nergens de toets voor een puntkomma ; vinden. Boeie, zullen velen denken, maar ik gebruik deze nogal eens; zeker als ik in Pages werk enzo. Heeft iemand de puntkomma ergens ontdekt? Laatst gewijzigd door tomtheman; 01-12-10 om 18:28. |
|
|
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Staat er toch gewoon tussen. Op .?123 klikken en dan 2de rij staat hij.
- / : ; ( ) € & @ "
|
||||
|
||||
![]() Omdat het probleem lijkt opgelost te zijn kan dit topic dicht.
~Slotje |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: Waar is de muziek gebleven? | Yzord | iTunes | 1 | 01-12-10 12:51 |
Waar is N-Drive gebleven | Kees Woudenberg | iPhone Apps | 2 | 30-07-10 21:19 |
Waar is iZoo gebleven? | beukhof1 | Jailbreak apps en thema's | 7 | 29-07-09 17:07 |
iPhone: Waar apps gebleven van voor upgrade? | pthendri | Jailbreak | 1 | 08-12-08 14:57 |
|
|