T-Mobile alleenrecht iPhone Nederland discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Vandaag kreeg ik te horen dat T-Mobile alleen recht heeft op het verkoop van de iPhone. Dus geen KPN, geen vodafone, geen Telfort etc.. En ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
T-Mobile alleenrecht iPhone Nederland
Vandaag kreeg ik te horen dat T-Mobile alleen recht heeft op het verkoop van de iPhone. Dus geen KPN, geen vodafone, geen Telfort etc.. En er wordt verwacht dat de iphone binnen nu en 4 maanden verkocht kan worden. Ik heb hier geen harde bewijzen voor behalve mijn woord en daarom dus bij geruchten.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
"Dus geen KPN, [...], geen Telfort etc.." Die twee zijn van het zelfde bedrijf... |
|
|||
|
|||
ken je persbureau 'Reuters', daar zou je je even in kunnen verdiepen.
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Maar waarom denk jij (of weet jij) dat T-Mobile het wordt?
Of ben je een helderziende die een raar voorgevoel heeft? o.O OF MISSCHIEN HEB JE ASTROTIJD GEBELD!? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
05-03-08 Hou hem vrij
|
|
|||
|
|||
wat is er op 5-3-08? Jij gokt dat hij dan gereleased wordt in NL?
|
|
|||
|
|||
Dat is de datum van radio station 538! Lopen ze al mee te ouwehoeren
|
|
||||
|
||||
Citaat:
hmmm vreemd Hier bij de koffie automaat hoor ik toch vodafone nog wel es vallen samen met umts. Maar goed blijft speculeren he. |
|
|||
|
|||
Hij heeft gelijk ......
tis T-Mobile in NL en M* in Bel.... tada .. nog 3 dagen en t is wereldkundig... en nu niet vragen hoe "we" dat weten .... T-Mobile to introduce iPhone in Netherlands - report - Telecompaper |
|
|||
|
|||
Ik weet het nog steeds niet zeker (maar da's meestal zo met geruchten , maar in de T-Mobile shop in Zaandam heb ik een medewerker gehoord die mij vertelde dat er 6 maart meer info komt over de iPhone in Nederland i.c.m. T-Mobile.
We wachten af! |
|
|||
|
|||
Citaat:
"OEW Didnt I told you so.ne ne ne.." Voor mij is het oud nieuws maar thanks voor de bevestiging |
|
|||
|
|||
Is het zo belangrijk welke provider het gaat worden ? De meeste hier op dit forum hebben al een iPhone en als hij dan eindelijk komt zal hij alleen te koop zijn met een abo wat de meeste ook al hebben.
|
|
||||
|
||||
In het artikel van Telecompaper staat niets wereldschokkends. Ze verwijzen alleen naar een "exclusief" nieuwtje van All About Phones. Dat soort exclusieve nieuws kunnen wij natuurlijk ook wel brengen, maar ik denk toch dat onze bezoekers graag wat meer hard bewijs willen zien. We zullen het deze maand wel zien of All About Phones het bij het rechte eind had (en des te meer kudos voor hen), maar voorlopig besteden we er nog geen aandacht aan. De aandachtige lezer mag daar verder zijn/haar conclusies aan verbinden.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Dan zijn je bij jou op het bedrijf niet zo slim want vodafone gaat stoppen met UMTS voorjaar 2009 en komt dan met een landelijke Wi-Fi dekking. Maar goed landelijke Wi-Fi dekking is nog beter.. dus van mij mag het vodafone worden heb ik nu ook al. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Nou ik hoorde anders vanochtend in de trein dat BEN speciaal voor de introductie van de iPhone weer tot leven is gewekt. Ik mag helaas geen bron noemen, maar het als ik zeg dat het de minister-president van Nederland is zit ik er niet ver naast! (leuk topic ) |
|
|||
|
|||
Wist niet dat Jan-Peter de trein nam
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Alleenrecht iPhone van T-mobile | Novarion | Odido (T-Mobile) | 13 | 27-10-10 12:46 |
hoe lang nog het alleenrecht T-mobile?? | iDMi | Odido (T-Mobile) | 3 | 03-09-09 14:15 |
tot wanneer alleenrecht T-Mobile | ruwepit | Odido (T-Mobile) | 1 | 11-12-08 21:42 |
Webwereld: T-Mobile voert iPhone in Nederland | SlickAxe | Archief | 9 | 23-09-07 02:13 |
|
|