Totaal a-technisch toch unlocken... discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) ... of toch maar een (duurdere) reeds geunlockte iPhone kopen. Ik heb een beetje rondgelezen op de diverse fora. het angstzweet breekt me uit. Ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
Totaal a-technisch toch unlocken...
... of toch maar een (duurdere) reeds geunlockte iPhone kopen.
Ik heb een beetje rondgelezen op de diverse fora. het angstzweet breekt me uit. Ik zie termen als SSH, unbrick, jailbreak, commandline. Als totale a-technicus wil ik daar niets mee te maken hebben (heb niet voor nix een Mac in huis ). Ik weet zeker dat als ik the muppets guide to unlocking an iPhone zou volgen dat ik met een dode iPhone eindig. Kortom: is er een idiot-proof unlock methode? Of zal ik een reeds unlocked iPhone kopen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
deze vind ik heel goed, ned. talig en van deze site zelf https://forum.iculture.nl/iphon...ck-anysim.html
|
|
|||
|
|||
Thx!
Dus als ik dit blindelings volg moet het goedgaan? |
|
||||
|
||||
Jah, en als je ook maar een foutje hebt vraag het op het forum en wij helpen je verder
|
|
|||
|
|||
Voor de duidelijkheid: het gaat om 1.1.1
|
|
||||
|
||||
Ahah, dan zou ik als ik jouw was nog even wachten totdat de ze een goed proggramatje hebben geschreven voor 1.1.1
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
legaal unlocken maar dan moet ik toch T-mobile sim hebben ? | andre-nl | Odido (T-Mobile) | 0 | 17-09-10 14:12 |
iPhone 3G: Zonder Wi-Fi toch unlocken 2.X.X | Dolfijn | Unlock | 2 | 30-05-09 02:20 |
Unlocken alle versies toch mogelijk? | Denneke | Archief | 2 | 28-05-09 23:48 |
[TECHNISCH] Headphone Jack kapot? | MaxBentum | iPhone algemeen | 6 | 07-04-09 17:44 |
|
|