van 1.1.1 naar 1.1.4 levert dat problemen op??? discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb een iphone 1.1.1. wil hem heel graag upgrade naar 1.1.4 maar ben bang dat ik hem dan helemaal verknal, maak ik me teveel ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
van 1.1.1 naar 1.1.4 levert dat problemen op???
ik heb een iphone 1.1.1. wil hem heel graag upgrade naar 1.1.4 maar ben bang dat ik hem dan helemaal verknal, maak ik me teveel druk?? of is het geen probleem??
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Nee hoor, moet volgens mij kunnen.
|
|||
|
|||
Dat is geen probleem, er staan al heel veel handleidingen in wiki. Ik denk, omdat je toch al een 3.9 bootloader hebt, dat de ZiPhone methode de beste is zie deze handleiding voor meer uitleg. Als je meer wilt weten over welke methoden er zijn kun je hier kijken.
|
|
||||
|
||||
Slotje erop dus
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Van 4.0.1 naar 4.0.... kan dat? | anandvr | Jailbreak | 1 | 09-08-10 10:52 |
iPhone: van FW 2.2.1 naar 3.0. Kan dat nog? | iphonebrinkie | Jailbreak | 4 | 06-10-09 12:44 |
|
|