Vraag over iphone discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een email gekregen van een iphone verkoper maar ik wil even zeker weten welke versie het is! een deel van de email: Telefoon ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Vraag over iphone
Ik heb een email gekregen van een iphone verkoper maar ik wil even zeker weten welke versie het is!
een deel van de email: Telefoon is vorige week gekocht Washington In het serie nummer staat 04 dus week vier van 2008 is de productiedatum. Zelf dacht ik aan 1.1.4 maar wil dit toch even zeker weten! alvast bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
W04 is 1.1.3 maar tegenwoordig maakt het niet uit welke versie je hebt.
|
|
|||
|
|||
okee is 1.1.3 makkelijk te unlocken? of updaten naar 1.1.4 dan unlocken?
|
|
||||
|
||||
Ziphone gebruiken voor de unlock slimme. je hoeft daar zelfs nog nie voor up te daten
|
|||
|
|||
okee denk dat ik het wel snap ^^ dus gewoon je iphone in je dock op do it all en gaan? eerst simcode er af enzo
|
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
bedankt! heeel makkelijk schema !
|
|
|||
|
|||
thx, slotje?
|
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone vraag.... | djbosanac | Archief | 16 | 17-11-10 16:21 |
Vraag over de iphone | nadal999 | Archief | 5 | 30-06-08 02:06 |
vraag shockwave op iphone | suzuki62 | Archief | 2 | 18-05-08 22:30 |
Iphone vraag | katzleon | Archief | 2 | 05-12-07 19:33 |
vraag over iphone | cyres | Archief | 2 | 06-11-07 15:43 |
|
|