Hypothese: officiële KPN iPhone en firmware updates discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Stel dat KPN nou toch met de iphone gaat komen wat is dan de inschatting wat dat voor gevolgen heeft voor het updaten van firmware ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Hypothese: officiële KPN iPhone en firmware updates
Stel dat KPN nou toch met de iphone gaat komen wat is dan de inschatting wat dat voor gevolgen heeft voor het updaten van firmware via de itunes ?
zal een gejailbreakde iphone gewoon "legaal" te maken zijn voor degenen die een KPN abo hebben ? thx. M |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
thx.
we zijn inmiddels enige tijd verder vandaar ik vraag mij daarbij een paar dingen af: - ik hang een uk iphone aan de mac en hij wil met O2 aan de gang een franse met orange dus wat gebeurd er dan met kpn ? - zou je door een "restore" met een gehackde bij KPN terechtkomen als iTunes, KPN heeft "vrijgegeven" ? n.b. hoe ziet itunes eigenlijk welke provider er bij hoort ? is dat een imei nummer, serienummer of anderszins ? tia M. Laatst gewijzigd door mhoutman; 22-03-08 om 20:38. |
|
||||
|
||||
Nou dan kan je daar natuurlijk ook verder gaan natuurlijk..
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Updates firmware via Itunes | fpattiata | Archief | 1 | 31-01-08 17:36 |
|
|