iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak [archief] (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/f81/jailbreak-archief/)
-   -   3g gejailbreakt met winpwn 2.5 geen netwerk (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/f81/jailbreak-archief/20420-3g-gejailbreakt-winpwn-2-5-geen-netwerk.html)

Tijn1 01-09-08 17:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door nobody79 (Bericht 181932)
dus ook niet op 2.0.1?

nee deze dus ook niet!

2.0>Niet
2.0.1>Niet
2.0.2>Niet

Een 3g iphone is op dit moment nog niet software matig te unlocken!

Swooshje 01-09-08 17:55

Ik heb al van alles geprobeert zonder sim etc jailbreaken maar ik heb nog steeds geen netwerk.

Shiva 01-09-08 21:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Swooshje (Bericht 181962)
Ik heb al van alles geprobeert zonder sim etc jailbreaken maar ik heb nog steeds geen netwerk.

Hier hetzelfde. Alles lijkt goed te zijn gegaan, heb nu Cydia en Installer, maar geen netwerk meer. Dat schiet niet echt op :O)

Ik heb al geprobeerd of herstel netwerkinstellingen helpt maar ook niet. Iemand?

cypher21 01-09-08 21:41

Als je een t-mobile simkaart hebt, zou het gewoon moeten werken. Tenzij de simkaart te oud is, of van BEN of Orange is

Shiva 01-09-08 22:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door cypher21 (Bericht 182111)
Als je een t-mobile simkaart hebt, zou het gewoon moeten werken. Tenzij de simkaart te oud is, of van BEN of Orange is

Het is gewoon een T-mobile kaart. Heb mijn abbo met iphone pas een maand dus het is ook geen oude simkaart. Maar volgens mij las ik dat er al meer mensen met T-mobile abbo met netwerk problemen zijn?

Sn3ak3r 01-09-08 22:52

ik heb ook het probleem gehadt en ik heb een t-mobile abbo maar ik heb de fout wel opgelost !

Swooshje 01-09-08 23:12

hoe heb je het opgelost als ik vragen mag?

Tijn1 01-09-08 23:17

hebben de mensen die netwerk problemen hebben een custom gemaakt met of zonder activatie? voor de 3g van t-mobile heb je een custom nodig zonder activatie, anders krijg je never nooit netwerk!!!!

Swooshje 01-09-08 23:57

ik heb een custom gemaakt zonder activatie en geen netwerk.

Tijn1 02-09-08 00:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Swooshje (Bericht 182261)
ik heb een custom gemaakt zonder activatie en geen netwerk.

en probeer het eens met activatie, ik begin nu zelfs te twijfelen!

Raggamannn 02-09-08 09:12

met of zonder activatie ... ik krijg ook geen netwerkdekking

enige optie voor mij is nu dan te gaan quickpwn (geen costum) maar dan heb ik geen installer en ook geen youtube.

maar raar genoeg krijg je via de quickpwn optie wel netwerkdekking.

Tijn1 02-09-08 12:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raggamannn (Bericht 182396)
met of zonder activatie ... ik krijg ook geen netwerkdekking

enige optie voor mij is nu dan te gaan quickpwn (geen costum) maar dan heb ik geen installer en ook geen youtube.

maar raar genoeg krijg je via de quickpwn optie wel netwerkdekking.

voor de officiele iphone 3g van t-mobile heb je een custom firmware nodig zonder activatie!

In quickpwn kan je wel installer kiezen en je kan ook youtube kiezen, ik zou het gewoon even proberen!

Swooshje 02-09-08 13:54

ik heb nu 4x gejailbreakt via winpwn 2.5 de laatste keer was het raak.
ik heb nu weer netwerk dekking.

groeten mike

Tijn1 02-09-08 15:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Swooshje (Bericht 182531)
ik heb nu 4x gejailbreakt via winpwn 2.5 de laatste keer was het raak.
ik heb nu weer netwerk dekking.

groeten mike

en je hebt uiteindelijk toch een custom firmware zonder activatie genomen!

Laat het even weten voor de andere hier die ook het netwerk probleem hebben!

Raggamannn 03-09-08 00:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tijn1 (Bericht 182492)
voor de officiele iphone 3g van t-mobile heb je een custom firmware nodig zonder activatie!

In quickpwn kan je wel installer kiezen en je kan ook youtube kiezen, ik zou het gewoon even proberen!


als ik via winpwn 2.5 de quickpwn optie kies dan kan ik niet kieZen of ik installer en/of YouTube wil.

En de andere programma (quickpwn) kun je fw 2.02 niet kailbreaken, alleen fw 2.01.

Dus wat kan ik het beste doen??
Het liefst wil ik een jailbreak zonder restore.

Alvast bedankt.

Tijn1 03-09-08 01:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raggamannn (Bericht 182987)
als ik via winpwn 2.5 de quickpwn optie kies dan kan ik niet kieZen of ik installer en/of YouTube wil.

En de andere programma (quickpwn) kun je fw 2.02 niet kailbreaken, alleen fw 2.01.

Dus wat kan ik het beste doen??
Het liefst wil ik een jailbreak zonder restore.

Alvast bedankt.

restoren moet je sowieso!

als je alleen quickpwn download van de site van het dev team dan kan je wel installer/cydia/youtube/bootlogo's selecteren en ja die is geschikt voor firmware 2.0.2

Swooshje 03-09-08 15:03

ik heb expert mode uit laten staan en geen activatie gekozen.
Toen deed die het.

groeten mike

Raggamannn 03-09-08 16:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tijn1 (Bericht 182993)
restoren moet je sowieso!

als je alleen quickpwn download van de site van het dev team dan kan je wel installer/cydia/youtube/bootlogo's selecteren en ja die is geschikt voor firmware 2.0.2


gelukt.. ik heb netwerkdekking, installer, cydia en youtube.. :D

thnx

knny 06-09-08 08:19

Ik heb een Belgische Iphone en krijg ook geen netwerk te zien. Iemand die mij daarin kan helpen? Ik heb het vinkje van toestel activeren of no gezet

Sn3ak3r 06-09-08 11:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door knny (Bericht 184846)
Ik heb een Belgische Iphone en krijg ook geen netwerk te zien. Iemand die mij daarin kan helpen? Ik heb het vinkje van toestel activeren of no gezet


Mensen die allemaal dit probleem hebben probeer eens te doen wat hier precies staat:

Wat ik heb gedaan is:
1. Iphone is restore mode zetten.

2. Dan met Itunes Herstellen (FW 2.0.2) doet hij dan. ( als hij vraagt of je een reserve kopie wilt maken kies voor nee)

3. Daarna Iphone aanzetten met normale FW zonder jailbreak
Iphone helemaal opstarten en ook sim ontgrendelen. als je dan netwerk wel hebt is het goed maar Maak Wel een Reserve Kopie. van de werkende instellingen met itunes
Als je dat niet hebt begin je opnieuw verder gaan heeft dan geen zin. als je opnieuw begint en je bent in itunes en klikt op herstellen vraagt hij of je een reserve kopie wilt maken kies voor nee want die instellingen werken niet.

4.Ga nu met QuickPwn Jailbreaken. en volg via QuickPwn de instructies.


5.Na dat hij klaar is start je de iphone en ontgrende de sim kaart.
Nu moet hij het doen.

5a. (Hij werkt niet) zet itunes aan en zet de reserve kopie terug


Dit allemaal het ik met Itunes , QuickPwn , Iphone 3g FW 2.0.2 en 2.0.1 gestest. en een T-Mobile sim kaart.

Suc6 Allemaal



Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raggamannn (Bericht 182396)
met of zonder activatie ... ik krijg ook geen netwerkdekking

enige optie voor mij is nu dan te gaan quickpwn (geen costum) maar dan heb ik geen installer en ook geen youtube.

maar raar genoeg krijg je via de quickpwn optie wel netwerkdekking.

Na dat ik het bovenste heb gedaan heb ik wel installer en kan ook youtube mxtube alles gebruiken.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:38.