3g gejailbreakt met winpwn 2.5 geen netwerk discussie in Jailbreak [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) heb vandaag mijn 3g gejailbreakt met winpwn 2.5 beta, geupdate naar 2.02 alles is goed gegaan heb via itunes geretored nu doe ik de iphone ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
3g gejailbreakt met winpwn 2.5 geen netwerk
heb vandaag mijn 3g gejailbreakt met winpwn 2.5 beta,
geupdate naar 2.02 alles is goed gegaan heb via itunes geretored nu doe ik de iphone aan geeft aan dat ik geen netwerk verbinding hebt heeft iemand enige idee tnnnxx |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
zet anders weer de officiele firmware van apple er op
|
|
|||
|
|||
kijk mijn tmobile abonee gaat over 1mnd in kan niet wachten zo lang daar om heb ik het nu gejailbreakt het is goed gegaan de installer staat erop en cydia alleen geen netwerk
|
|
|||
|
|||
Ik heb precies het zelfde probleem.
|
|
|||
|
|||
ik heb ook dit probleem.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Ik heb dit probleem ook gehadt maar. Ik heb mijn iphone reset en helemaal op nieuw gejailbreakt en daarna werkte hij wel weer. Wat ik heb gedaan is: 1. Iphone is restore mode zetten. 2. Via Itunes hestellen. 3. Daarna met QuickPwn120 Gejailbreakt ( QuickPwnGUI120 / Link ) Hierna werkte mijn netwerk wel weer hopelijk lukt dit ook bij jullie. Suc6 Allemaal |
|
||||
|
||||
Gebruik je nu een t-mobile simkaart???
|
|
||||
|
||||
ja ik gebruik een t-mobile simkaart
Citaat:
Wat je kan proberen is als je de sim er in laat tijdens het jailbreaken probeer hem dan een zonder simkaart te jailbreaken of laat hem er juist in Ik weet niet meer wat ik hadt maar ik weet dat ik zoiets heb gedaan er bij |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ik heb hetzelfde probleem ook met t-mobile simkaart
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
ja, met een simunlockkaart, ik had het over de softwarematige unlock aangezien het in dit topic over "geen netwerk na jailbreak met winpwn" gaat.
Dus om verwarring te voorkomen: WinPWN kan de telefoon NIET simlockvrij maken |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Are you serious??? Je kunt met WinPWN een 3G NIET simlockvrij maken, wel jailbreaken en activeren. Dus heb jij wel goed gekeken? Dat staat daar namelijk ook |
|
|||
|
|||
Citaat:
[h1]iPhone 3G and firmware 2.0 is released[/h1] The new iPhone and the 2.0 firmware has now been officially released. The iPhone Dev Team have released the newest version of Pwnage tool, making it possible to activate and jailbreak the newest firmware. Owners of the old iPhone will also be able to unlock their phone. The new iPhone 3G is not possible to unlock at the moment. Laatst gewijzigd door him; 01-09-08 om 17:34. |
|
|||
|
|||
dus je kan jailbreaken maar niet bellen makken met andere provider
begrijp ik het nu goed? |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
dus ook niet op 2.0.1?
|
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Geen verbinding mogelijk met netwerk | toni_i | Wi-Fi | 37 | 06-11-11 23:44 |
Geen netwerk met Iphone 3gs | Extremus | Archief | 1 | 08-12-09 21:07 |
iPhone: Geen netwerk na Jailbreak en unlock met 3.01 | j0han1987 | Jailbreak | 1 | 01-10-09 14:36 |
Geen netwerk met Proximus SIM | xanadu.dm | Overige providers Nederland | 12 | 25-01-09 20:32 |
iPhone 3G: Geen connectie met netwerk | Bennoo | Unlock | 5 | 22-08-08 23:02 |
|
|