iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Unlock [archief] (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/f82/unlock-archief/)
-   -   iPhone doet het niet meer :( (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/f82/unlock-archief/10008-iphone-doet-niet-meer.html)

Furia 25-03-08 21:04

iPhone doet het niet meer :(
 
Ik heb net mijn iPhone geunlocked, hij gaf toen aan dat hij versie 1.1.2 was. Alles werkte mooi, tot ik wilde proberen mijn contacten te synchroniseren. Op het forum hier las ik iets over home+sleep, sleep los --> restore. Nu zit ik dus in de herstelmodus, alleen met itunes kan hij niet herstellen! Ik heb de nieuwste versie van iTunes en hij geeft aan:

De iPhone 'iPhone' kan niet worden hersteld. Er heeft zich een onbekende fout voorgedaan (9). Ik zie nu alleen een iTunes logo en een stekker op mijn scherm van de iPhone en hij doet verder helemaal niets.

HELP!

(alstublieftdankuwel)

midon 25-03-08 21:13

Je contacten te synchroniseren door middel van home+sleep:confused: lees ik dit goed.

Furia 25-03-08 21:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door midon (Bericht 87252)
Je contacten te synchroniseren door middel van home+sleep:confused: lees ik dit goed.

Iemand zei dat je op die manier je iPhone weer in iTunes kon krijgen en dan kon je daarna synchroniseren. Maar commentaar koop ik niets voor. Ik wil niet onvriendelijk doen, maar ik zit hier met mijn handen in 't haar. Net werkte alles nog mooi en nu kan ik niets. Hulp zou welkom zijn.

Ik werk overigens op een Mac.

Michael 25-03-08 21:15

In dfu zetten Doe dat door iphone uit te zetten en weer aan met vingers op home en sleep button Dan na tien seconden sleep (bovenop) button los late en home button vasthouden tot itunes zegt een iphone te hebben gevonden die hersteld moet worden. Dan herstellen

dennis9920 25-03-08 21:15

nee dat is de manier om goed te restoren.

Furia 25-03-08 21:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Michael (Bericht 87256)
In dfu zetten Doe dat door iphone uit te zetten en weer aan met vingers op home en sleep button Dan na tien seconden sleep (bovenop) button los late en home button vasthouden tot itunes zegt een iphone te hebben gevonden die hersteld moet worden. Dan herstellen

Dat staat in de OP: zover ben ik, maar dan komt iTunes met de melding dat de iPhone niet hersteld kan worden. Die melding van ' iTunes heeft een iPhone aangetroffen waarvan de herstelmodus actief is. U moet deze iPhone herstellen voordat u deze kunt gebruiken met iTunes.' heb ik dus al gehad.

Tijdens dat herstel zie ik trouwens wel het grijze Apple-logootje. Pas bij de foutmelding in iTunes komt hij weer op dat logo en op die stekker.

midon 25-03-08 21:21

Als je Iphone nu in DFU mode staat moet je hem eruit halen met windows met ibrick en met mac met iFuntastic de tegenhanger van ibrick heb ik horen zeggen.

Michael 25-03-08 21:21

Doe een refurbish met ziphone
Of probeer independence om uit de restore te komen

benBEN 25-03-08 21:23

berichtje even aangepast, zat in verkeerde schermpje :)

Furia 25-03-08 21:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Michael (Bericht 87261)
Doe een refurbish met ziphone
Of probeer independence om uit de restore te komen

Ik ben nu een refurbish met ziphone aan het proberen:

Citaat:

ZiPhone v2.6b by Zibri. ZiPhone's Blog
Source code available at: ZiPhone's Blog

Loading zibri.dat.
ppc
Searching for iPhone...
Working...
Please wait 4'00".
Klopt het trouwens dat dit lang duurt? Ik zie geen verandering op het scherm van mijn iPhone en ook niet in het ZiPhone-schermpje.

Michael 25-03-08 21:43

ja duurt 4 min maar je moet op je scherm van je iphone wel data zien

Furia 25-03-08 21:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Michael (Bericht 87281)
ja duurt 4 min maar je moet op je scherm van je iphone wel data zien

Ik zag in het schermpje van mijn iPhone geen data, nog steeds alleen die stekker en dat iTunes teken. Nu krijg ik in ZiPhone deze melding:

Citaat:

Click any option at the left for more information, then click Start Process to begin.


ZiPhone completed successfully!
Alleen dus nog geen verschil. Ik ben nu ook software 1.1.3 aan het downloaden, misschien dat ik hem daarmee kan herstellen in iTunes, of maak ik dan dingen alleen maar erger?

Michael 25-03-08 21:51

Nee hoor maar probeer independence eens om hem uit de restore te krijgen Hier downloaden independence - Google Code

Furia 25-03-08 21:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Michael (Bericht 87285)
Nee hoor maar probeer independence eens om hem uit de restore te krijgen Hier downloaden independence - Google Code

Welke knop moet ik dan gebruiken? Ik heb de nieuwste versie gedownload en krijg dan de volgende mogelijkheden:
- Activate Phone
- Deactivate Phone
- SIM Unlock Phone

Verder zijn er nog tabjes met:
- Jailbreak
- SSH
- Customize
- Firmware
- Info

(helemaal onderin dat scherm staat trouwens 'connected to iPhone in recovery mode')

Edit: Ik zie net dat ook alle knoppen grijs zijn, dus kan sowieso niets doen met iNdependence..

Michael 25-03-08 22:02

en hij duwt hem niet uit de recovery?
Welke foutmelding geeft itunes als je hersteld 1604 misschien?

Furia 25-03-08 22:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Michael (Bericht 87295)
en hij duwt hem niet uit de recovery?
Welke foutmelding geeft itunes als je hersteld 1604 misschien?

iTunes geeft foutmelding (9).
Als ik iNdependence download en open krijg ik alleen een scherm met dus allemaal grijze knoppen, ik heb niet het idee dat hij dan al iets doet. Dus nee, hij duwt hem in ieder geval zeker niet uit de recovery mode :(

Michael 25-03-08 22:06

mmmm ik heb hier ook zo'n iphone die niets wil
Heb je windows probeer dan ibrickr eens

Furia 25-03-08 22:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Michael (Bericht 87303)
mmmm ik heb hier ook zo'n iphone die niets wil
Heb je windows probeer dan ibrickr eens

Ik heb een mac.

Michael 25-03-08 22:15

ja dat weet ik al maar geen windows ergens thuis

Furia 25-03-08 22:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Michael (Bericht 87310)
ja dat weet ik al maar geen windows ergens thuis

Nee. Via iTunes en dan 1.1.3 selecteren loopt overigens op dezelfde foutmelding stuk. :(:(:(:(:mad::mad::mad:


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:58.