probleem wifi verbinding discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb een nieuwe draadloze modem gekocht en die is van belkin, ik heb geprobeerd om verbinding te maken met men iphone en kheb het ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
![]() ik heb een nieuwe draadloze modem gekocht en die is van belkin, ik heb geprobeerd om verbinding te maken met men iphone en kheb het wachtwoord ingetypd en dit is gelukt volgens men iphone ben ik verbonden en kheb alle streepjes maar als ik een toepassing wil doen waarmee ik op het internet moet komt er op can't find host. ik heb men draadloze modem wel moeten installeren op men pc kan ik hem ook op men iphone installeren of is er een andere mogelijkheid waardooor ik nie op het internet kan??
|
|
|
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Bij mij werkte het om je IP Adres ook in te vullen bij het DNS hokje, succes ermee
![]() |
|
|||
|
|||
![]() ik heb ook een Belkin. Soms ook bericht can't find host, maar dan toch verbinding met internet.
heeft dat ip adres invullen geholpen? |
|
||||
|
||||
![]() Ik had iniedergeval hetzelfde probleem, en het IP Adres invullen bij DNS heeft bij mij geholpen. Ik vond het op een Engelse site, daar stond ook een test waardoor je kon kijken of je verbinding had zonder DNS. Dus via het IP naar een website gaan. Waardoor DNS wordt overgeslagen
|
|
|||
|
|||
![]() nee dit helpt niet heb het geprobeerd en er komt nog steed op can't find server of host en toch staan er van die boogjes naast mijn netwerk dus ik ben verbonden
|
|
|||
|
|||
![]() heb sinds vandaag hetzelfde probleem, vandaag 1.1.4 erop gezet en kan geen verbinding krijgen met wep- beveiligde netwerken (ja code is goed ingevoerd), kan wel verbinding krijgen met onbeveiligde netwerken....
edit: probleem opgelost door regionotatie op nederlands te zetten Laatst gewijzigd door matic; 02-04-08 om 17:54. |
|
|||
|
|||
![]() waar kan je die regionotatie op nederlands zetten?
|
|
|||
|
|||
![]() bij instellingen en dan internationaal
|
|
|||
|
|||
![]() iemand een ander idee want dit gaat nog steeds niet
|
|
|||
|
|||
![]() je netwerk selecteren (pijltje wat erachter staat) en dan DHCP op auto zetten hielp bij mij ook......
|
|
|||
|
|||
![]() er is nog steeds niets aan veranderd, maar toch merci voor de hulp
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wi-Fi verbinding | Rud | Wi-Fi | 3 | 29-06-11 14:28 |
Wi-Fi verbinding via PC | Razors | Wi-Fi | 7 | 01-02-11 21:10 |
Wi-Fi verbinding | Nina1 | iPad algemeen | 2 | 21-01-11 22:37 |
fout probleem met server. verbinding met Wi-Fi/3g lijkt in orde??? | misty1980 | Wi-Fi | 5 | 29-11-09 15:09 |
Wi-Fi VERBINDING | P_hylicia | Archief | 1 | 12-04-08 23:40 |
|
|