iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Unlock [archief] (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/f82/unlock-archief/)
-   -   WinPwn eindelijk beschikbaar (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/f82/unlock-archief/11298-winpwn-eindelijk-beschikbaar.html)

sabatie 18-04-08 15:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door croiman (Bericht 100492)
ik ben em net aant downloaden se, zal em direct op mijn modded iphone zetten, laat t je direct weten, downloaden is wel traag

Ik gebruik Winpwn beta, blijkbaar ondersteund deze de 2.0 firmware nog niet, jammer.

super als je dat even zou willen testen kan er helaas niks aan doen dat het langzaam is deze site kon tot 300 mb..
en thuis kan ik niet zo'n grote bestanden uppen want duurd uren hier op de tu/e heb ik dat bestand binnen een min op het internet

Undertaxxx 18-04-08 15:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door croiman (Bericht 100501)
Deze firmware is al gepatched? Wat heb je er allemaal aan veranderd? payloads? unlocked enz...??
Dus deze hoeft niet meer door de ipws builder? Omdat ik de Winpwn beta versie heb, en daar is 2.0 firmware nog niet bij mogelijk, maar zou deze toch graag op iphone zetten.

Hij heeft activatie al gedaan, je blijft gewoon je huidige baseband houden en kan dus bellen. Ik flash em ook wel even gewoon.

sabatie 18-04-08 15:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door croiman (Bericht 100501)
Deze firmware is al gepatched? Wat heb je er allemaal aan veranderd? payloads? unlocked enz...??
Dus deze hoeft niet meer door de ipws builder? Omdat ik de Winpwn beta versie heb, en daar is 2.0 firmware nog niet bij mogelijk, maar zou deze toch graag op iphone zetten.

niks buiten openssh
hij is alleen geactiveerd verder kan ik ook niks dat zijn alle opties voor mac met pn 1.1 bij fw 2.0

sabatie 18-04-08 15:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Undertaxxx (Bericht 100503)
Hij heeft alles al gedaan van activatie etc, je blijft gewoon je huidige baseband houden en kan dus bellen. Ik flash em ook wel even gewoon.

exact!!!!:D:p
ik ga echt geen crap op internet zetten hoor weet wat ik doe dus geen zorgen

dennis9920 18-04-08 15:20

2.0 is echt slecht nu nog heb de nieuwste versie geprobeert werkt echt niet soepel is wel leuk om ff te proberen maar niet voor elke dag en intensief gebruik.

croiman 18-04-08 15:28

ben aan 40procent, misschien dat ik er menu's van 2.0 naar de 114 firmware kan zetten, die in 114 misschien ook wel werken? wie weet.

Emiin' 18-04-08 16:12

Die beta werkt niet al te goed hier...
Als ik de 1.1.4.ipsw laad, kun je dus iPwner aanklikken en IPSW builder, de builder werkt perfect, maar wanneer ik de iPwner aanklik, komt er een error van windows op van rapport verzenden en alles sluit alles af, nogal raar... ik wacht nog wat af denk ik ..

Undertaxxx 18-04-08 16:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Emiin' (Bericht 100533)
Die beta werkt niet al te goed hier...
Als ik de 1.1.4.ipsw laad, kun je dus iPwner aanklikken en IPSW builder, de builder werkt perfect, maar wanneer ik de iPwner aanklik, komt er een error van windows op van rapport verzenden en alles sluit alles af, nogal raar... ik wacht nog wat af denk ik ..

Ik heb een klein vermoeden dat jij de DLL's niet gekopieerd hebt naar de juiste locatie. Winpwn werkt perfect hier, nog geen enkele bug gevonden.

croiman 18-04-08 16:27

had ik ook, de itunes.dll's in de map "program file/cmw/Winpwn" zetten en dan zou hij moeten werken, want de itunes.dll's kun je gelijk ook van de site winpwn afhalen

Undertaxxx 18-04-08 17:28

Wel vreemd kereltje die laatste build van 2.0 firmware. Net geflashed en draait best goed, alleen af en toe wat lags. Waarom die nu zo vreemd is.... kijk onderstaand screenshot :)


dennis9920 18-04-08 17:34

ik heb denk ik wel een bug gevonden.

als ik internet in landscape doe en dan het toetsenbord naar voren roep dan komt die maar voor de helt er.

of het is toeval kan ook.

Undertaxxx 18-04-08 17:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dennis9920 (Bericht 100569)
ik heb denk ik wel een bug gevonden.

als ik internet in landscape doe en dan het toetsenbord naar voren roep dan komt die maar voor de helt er.

of het is toeval kan ook.

Effe getest en ik kan hem goed zien zoals het hoort te zijn. Heb jij wel de laatste build van 2.0 ?

http://img166.imageshack.us/img166/7559/img0001bm3.png

dennis9920 18-04-08 17:50

nee dit gaat over 1.1.4 gehackt met winpwn.
dan krijg ik dat ga nu ff restoren hopen dat dan weg is.

Nu intussen gerestored en is verholpen.

pclahsen 18-04-08 21:30

Ben deze draad aan het lezen maar ben nu de draad kwijt, draaien jullie nu inmiddels firmware 2.0 na winpwn? @Undertaxxx, in je handtekening staat nog 1.1.4.......


http://img166.imageshack.us/img166/7559/img0001bm3.png[/quote]

Undertaxxx 18-04-08 21:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door pclahsen (Bericht 100654)
Ben deze draad aan het lezen maar ben nu de draad kwijt, draaien jullie nu inmiddels firmware 2.0 na winpwn? @Undertaxxx, in je handtekening staat nog 1.1.4.......

Ja ik had deze maar eens getest, ben net met de minuut terug op 1.1.4 firmware. Firmware 2.0 is echt buggy, zelfs de apps waar geen aanpassingen aan gedaan zijn hebben problemen. Geen idee wie die firmwares maakt of met welke tools maar dringend enige ervaring vereist aub :rolleyes:

pclahsen 18-04-08 21:45

ok, bedankt, ik weet genoeg, ik wacht rustig op goede ervaringen met 2.0:)
Wat houdt nu eigenlijk die custom 1.1.4 ipsw file van Sabatie in trouwens?


Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Undertaxxx (Bericht 100655)
Ja ik had deze maar eens getest, ben net met de minuut terug op 1.1.4 firmware. Firmware 2.0 is echt buggy, zelfs de apps waar geen aanpassingen aan gedaan zijn hebben problemen. Geen idee wie die firmwares maakt of met welke tools maar dringend enige ervaring vereist aub :rolleyes:


Undertaxxx 18-04-08 22:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door pclahsen (Bericht 100656)
ok, bedankt, ik weet genoeg, ik wacht rustig op goede ervaringen met 2.0:)
Wat houdt nu eigenlijk die custom 1.1.4 ipsw file van Sabatie in trouwens?

Kan ik je ook aanraden van te wachten. Geen idee wat die files doen maar ik weet wel dat ze hier niet helemaal op hun plaats zijn. Anyway vandaag geef ik effe op met firmwares flashen, net de 8ste achter de rug :rolleyes:

Stiruam 20-04-08 00:50

8x? Ik heb net ff ook maar een pwn'tje uitgevoerd... Netzoals bij jou omdat ik nieuws gierig ben :p bevalt wel alleen niks vernieuwends :p

Greetz, Stiruam

croiman 20-04-08 01:01

bij mij had ik t de tweede keer in orde.

Dazzle 20-04-08 01:09

Als ik een custom .ipsw gekregen hebt van iemand,en ik heb een OTB iPhone 8GB,hoe moet ik hem dan unlocken,activeren,jailbreaken ?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:52.