iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Unlock [archief] (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/f82/unlock-archief/)
-   -   [Pwnage tool] Custom Packages (post ze hier!) (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/f82/unlock-archief/11322-pwnage-tool-custom-packages-post-hier.html)

Destiny 19-04-08 12:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door djoxid (Bericht 100841)
dachtik niet.
games etcetera zitten niet standaard in de ipsw, toch werken ze.
Hetzelfde met de appsupport en taalbestanden.

Ik bedoel als het bestand overschreven wordt als hij hem installeert via iTunes.
Bij spellen e.d. worden de files niet overschreven, omdat spellen nooit worden mee geinstalleerd.

djoxid 19-04-08 12:14

Bij appsupport wel?

Ik snap jullie redenering niet, appsupport bestanden worden toevallig ook overgeschreven.
Waarom zou de bestanden voor call forwarding niet overgeschreven kunnen worden?

croiman 19-04-08 12:18

K denk dat je wel veel kunt aanpassen met de payloads, als ik een mac zou hebben, dan zou k er veel mee uittesten.

Destiny 19-04-08 12:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door djoxid (Bericht 100855)
Bij appsupport wel?

Ik snap jullie redenering niet, appsupport bestanden worden toevallig ook overgeschreven.
Waarom zou de bestanden voor call forwarding niet overgeschreven kunnen worden?

Staat het bestand waarin die call forwarding in staat al standaard in de .ipsw voordat je restored in iTunes. Dan is het logisch dat hij ze overschrijft

sabatie 19-04-08 14:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Destiny (Bericht 100867)
Staat het bestand waarin die call forwarding in staat al standaard in de .ipsw voordat je restored in iTunes. Dan is het logisch dat hij ze overschrijft


het bestand carrier wordt gewoon overschreven als het goed is en dat gebeurd met het aanmaken in pwnage

Undertaxxx 19-04-08 18:27

Zonet een manier gevonden om bundles die je hebt geinstalleerd zichtbaar te maken via installer.app, dit kan wel eens heel erg handig zijn. Firmware is zo goed als klaar en heb ook contacten, resources, enable screenshot, enz toegevoegd aan men firmware, dus is zo goed als volledig nu :)

sabatie 21-04-08 00:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Undertaxxx (Bericht 101058)
Zonet een manier gevonden om bundles die je hebt geinstalleerd zichtbaar te maken via installer.app, dit kan wel eens heel erg handig zijn. Firmware is zo goed als klaar en heb ook contacten, resources, enable screenshot, enz toegevoegd aan men firmware, dus is zo goed als volledig nu :)

dat van is allemaal niet zo moeilijk hoor;)
ps werkte de bundle van mij:D

Michael 21-04-08 06:50

1 Bijlage(n)
Er is nu een programma om je ipsw te bouwen. Let wel het is een beta en alleen voor windows op dit moment iphone925 - Google Code

Wiebertje 21-04-08 10:45

misschien kan iemand een custom .ipsw maken die je gewoon kan downloaden.
Dan is het Pwnen van je iPhone en gewoon die custom pack restoren en klaar?

Tijn1 21-04-08 11:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Wiebertje (Bericht 101878)
misschien kan iemand een custom .ipsw maken die je gewoon kan downloaden.
Dan is het Pwnen van je iPhone en gewoon die custom pack restoren en klaar?

In het winpwn draadje staat al een link om een custom firmware te downloaden!
En als je wil restoren in itunes moet je, je iphone eerst winpwnen anders krijg je een fout melding

macfreaker 21-04-08 12:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Undertaxxx (Bericht 101058)
Zonet een manier gevonden om bundles die je hebt geinstalleerd zichtbaar te maken via installer.app, dit kan wel eens heel erg handig zijn. Firmware is zo goed als klaar en heb ook contacten, resources, enable screenshot, enz toegevoegd aan men firmware, dus is zo goed als volledig nu :)

Wil jij deze dan delen met ons? Kwestie om elkaar een beetje te helpen hé.:D

Undertaxxx 21-04-08 15:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door macfreaker (Bericht 101925)
Wil jij deze dan delen met ons? Kwestie om elkaar een beetje te helpen hé.:D

Ik heb dit handamtig gedaan door de LocalPackages.plist te bewerken en zo men eigen apps eraan toe te voegen. Maar aangezien je nu iBuilder hebt gaat dit veel sneller en is uiteraard handiger ook. Je kan ook je sources laten mee installeren indien gewenst door de PackageSources.plist te wijzigen.

jeremy14 21-04-08 17:23

[FONT=Courier New][/FONT] <?xml version="1.0" encoding="utf-8" ?>
[FONT=Courier New]-[/FONT] <Sources>
[FONT=Courier New][/FONT] <Source url="AppTapp" />

[FONT=Courier New][/FONT] <Source url="Unlock the iPhone - the simple tutorial!" />

[FONT=Courier New][/FONT] <Source url="http://hackthatphone.com/1.xml" />

[FONT=Courier New][/FONT] <Source url="http://www.touchrepo.com/repo.xml" />

[FONT=Courier New][/FONT] <Source url="http://modmyifone.com/installer.xml" />

[FONT=Courier New][/FONT] <Source url="http://thebigboss.org/repo.xml" />

[FONT=Courier New][/FONT] </Sources>


moet je hier due sources toevoegen

mabaelst 21-04-08 21:47

Ik Heb een vraagje: Hoe krijg ik die bundles op mijn iphone?
Dank bj voorbaat!!!

Bart Teuwen

yingie 21-04-08 22:01

Vooralsnog kan dat alleen op de Mac, terwijl je die bundles vooralsnog alleen op Windows kunt maken.

Snowski 23-04-08 21:59

Mooie pakketjes. Wat mij betreft het enige wat je nodig hebt.

Thanks for sharing!

david007 24-04-08 10:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Undertaxxx (Bericht 101058)
Zonet een manier gevonden om bundles die je hebt geinstalleerd zichtbaar te maken via installer.app, dit kan wel eens heel erg handig zijn. Firmware is zo goed als klaar en heb ook contacten, resources, enable screenshot, enz toegevoegd aan men firmware, dus is zo goed als volledig nu :)

Zou heel leuk zijn als je het met osn wil delen:rolleyes:

Bas Post 24-04-08 10:06

Goedemorgen allen,

Ten eerste is dit mijn eerste reply op dit forum! Ik heb met succes gisteravond een 8GB iphone met pwnage tool 1.1 klaar gemaakt (op een iMac, moest ook eerst via itunes een restore van 1.1.1 naar 1.1.4 uitvoeren) Daarna een custom firmware gemaakt. Nadat ik de iphone gepwned had en de iphone opnieuw opgestard was, starte itunes gelijk op en kwam de activatie venster van O2 naar voren (iphones uit de UK gekocht). Deze activatie heb ik geanulleerd en handmatig de iphone in restore mode gezet, daarna op: "Alt + restore" gedrukt, de custom firmware opgezocht en voila, de iphone werdt hersteld met de custom firmware, alles werkt perfect! Alleen moest ik alle apps, zoals de NL Pakketten van ifoneguide handmatig installeren met installer.

Nu kwam ik dit topic tegen om packages mee te laten installeren in de custom firmware. Ik heb het grote bundle pakket gedownload, maar ben eigenlijk nog op zoek de "kb2" package, is deze te downloaden of kan iemand mij deze aanbieden?
Alvast bedankt!

david007 24-04-08 10:19

KB kan je ook gewoon later via installer installeren en hij staat ook in de package list op de eerste pagina en dan de 2de of 3de reply

david007 24-04-08 10:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door yingie (Bericht 102318)
Vooralsnog kan dat alleen op de Mac, terwijl je die bundles vooralsnog alleen op Windows kunt maken.

Hahaha idd dit is dus een beetje nutteloos voor mensen die geen mac hebben :P


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:15.