iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Unlock [archief] (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/f82/unlock-archief/)
-   -   [Pwnage tool] Custom Packages (post ze hier!) (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/f82/unlock-archief/11322-pwnage-tool-custom-packages-post-hier.html)

Bas Post 25-04-08 13:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Undertaxxx (Bericht 101058)
Zonet een manier gevonden om bundles die je hebt geinstalleerd zichtbaar te maken via installer.app, dit kan wel eens heel erg handig zijn. Firmware is zo goed als klaar en heb ook contacten, resources, enable screenshot, enz toegevoegd aan men firmware, dus is zo goed als volledig nu :)

Zou je misschien iets specifieker kunnen zijn hoe je dat gedaan hebt, ben ook zeer geintresseerd, ik heb een custom firmware gemaakt, alleen bsd subsystem staat niet weergeven in de installer en de fake bsd subsytem app kan ik niet meer vinden in de installer.

mabaelst 25-04-08 15:22

Weet er iemand of pwnage tool voor windows al uit is? Ik bedoel niet de beta versie maar de nieuwe??

Dank bijvoorbaat..

Mabaelst

croiman 25-04-08 15:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door mabaelst (Bericht 104017)
Weet er iemand of pwnage tool voor windows al uit is? Ik bedoel niet de beta versie maar de nieuwe??

Dank bijvoorbaat..

Mabaelst


2x??

kunt toch gewoon bij hun op site kijken? en ik denk t nog nie....

Winpwn - BV Wiki

jetgadget 25-04-08 18:13

ik heb net mn favoriete bundel gemaakt maar heb geen MAc!
dit zit er allemaal in ..kan iemand even een IPSW voor me maken?

Safari Download Plugin (1.1.4). 2
Sketches 0.7b2
Summerboard 3.2
Volume Boost (1.1.4) 1.0
Wallpaper 2.3
BSD Subsystem 2.1
HidePod 1.0.4
Customize 2.0 2.0.0B4
fring pre-release 0.978
iSIM 1.05
Mobile RSS 2.4.2
MNPlight 2.27
MxTube 1.0b
Shoplist 0.32
SpoofApp 1.0.1
AppSupport Patch (1.1.4) 1.2
Youtube Activator 1.1.4 1.0-1
ForwardMSGfix 1.1.4 0.1
BootNeuter 1.0
MobileChat 2.23-2
NZ Phone Support (1.1.4) 1.6
BossPrefs 1.67
iRecVoice 2.2
SendPics 1.1.0
iSendfile 1.1.0
Sugar Tracker 1.4
RemoteNote 1.0.0
1Shoot 0.2
Capture 0.1.0-6
BossTool 0.35
Talking Alerts 1.1
iAlert 0.2

Snowski 27-04-08 09:15

Heb mijn eigen bundle gebouwd, werkt prima. Echt een aanrader.

De enige bundle die ik niet kan vinden is kb2.bundle. Weet iemand waar ik die kan downloaden (niet via installer dus), zodat ik hem kan toevoegen aan mijn eigen iPSW

Thanks!

Bas Post 27-04-08 09:46

om de kb2 bundle te vinden moet je Ste Packaging als source toevoegen: "http://repo.smxy.org//iphone-apps/" (Ook de laatste slash)

Snowski 27-04-08 10:31

Hi Bas, da's niet wat ik bedoel. Ik wil de kb2 toevoegen in mijn IPSW met de PWNAGE tool. Dus niet via de installer. Maar dank voor je antwoord.

Bas Post 27-04-08 11:29

misschien was ik niet helemaal duidelijk, ik bedoelde eigenlijk dat je deze source moet toevoegen aan iBuilder. Ik had eerst ook alles via pwnage gedaan, alleen het vervelende hiervan is dat je packages die je mee installeert via pwnage niet zichtbaar zijn op de installer op je iphone, zodat je ook geen updates van je packages ontvangt via installer.
Met iBuilder maak je 1 bundle met al je packages die je wilt, inclusief kb2.
Deze bundle selecteer je als custom package in pwnage tool.
Na installatie zijn al je packages zichtbaar in installer op je iphone en kan je gewoon updates ontvangen. Misschien is die een goeie tip? grtz.

jetgadget 27-04-08 12:18

jup zo heb ik het ook gedaan maar heb nu pwnage 1.1 nodig maar ik heb geen mac :mad:helaas.... Misschien kan ik er een lenen vanmiddag en dan eindelijk mn eigen Rom bakken! .. of iemand hier wil misschien van mijn bundel even op de mac wat knutselen>?


Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bas Post (Bericht 104795)
misschien was ik niet helemaal duidelijk, ik bedoelde eigenlijk dat je deze source moet toevoegen aan iBuilder. Ik had eerst ook alles via pwnage gedaan, alleen het vervelende hiervan is dat je packages die je mee installeert via pwnage niet zichtbaar zijn op de installer op je iphone, zodat je ook geen updates van je packages ontvangt via installer.
Met iBuilder maak je 1 bundle met al je packages die je wilt, inclusief kb2.
Deze bundle selecteer je als custom package in pwnage tool.
Na installatie zijn al je packages zichtbaar in installer op je iphone en kan je gewoon updates ontvangen. Misschien is die een goeie tip? grtz.



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:46.