iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Unlock [archief] (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/f82/unlock-archief/)
-   -   iphone loopt alleen maar vast...weet niks meer (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/f82/unlock-archief/11504-iphone-loopt-alleen-maar-vast-weet-niks-meer.html)

nawikre 19-04-08 14:00

als ik de knop "normal mode" in zipphone klik, doet hij niet veel, hij rest de phone, maar nogsteeds het itunes logo met kabel en de slide balk.
HOE moet ik de baseband updaten in liberty?

Undertaxxx 19-04-08 14:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door nawikre (Bericht 100927)
als ik de knop "normal mode" in zipphone klik, doet hij niet veel, hij rest de phone, maar nogsteeds het itunes logo met kabel en de slide balk.
HOE moet ik de baseband updaten in liberty?

Vinkje zetten aan Downgrade Bootloader from 4.6 to 3.9 Fakeblank.

nawikre 19-04-08 17:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Undertaxxx (Bericht 100939)
Vinkje zetten aan Downgrade Bootloader from 4.6 to 3.9 Fakeblank.

als ik dit doet, krijg ik weer een dos riedel met steeds dezelfde dos codes en de tekst "failed to load firmware" dat herhaalt hij vele malen, en dan een leeg scherm en boot hij opnieuw....volgens mij niet zoals het hoort.

na dit weer proberen te update naar 1.1.3 met itunes. Weer foutmelding 1015

*zucht*

Undertaxxx 19-04-08 17:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door nawikre (Bericht 101030)
als ik dit doet, krijg ik weer een dos riedel met steeds dezelfde dos codes en de tekst "failed to load firmware" dat herhaalt hij vele malen, en dan een leeg scherm en boot hij opnieuw....volgens mij niet zoals het hoort.

*zucht*

Heb je al eens in DFU mode gezet, dan is je scherm gewoon zwart maar itunes vindt wel een iphone in restore mode. Daarna restoren naar een originele 1.1.4 firmware doormiddel van shift + herstel zou de truuk moeten doen. Let me now

nawikre 19-04-08 17:52

ja dat heb ik al erg vaak geprobeert. zwart scherm, dan restore. Het scherm wordt dan even wit en krijg je het apple logo in beeld.
maakt geen verschil.......

nawikre 19-04-08 17:54

die van mijzelf heeft firmware 1.1.3, dus daarom denk ik, dan doe ik dat met deze ook, maar als ik hem dus naar 1.1.3 te zeten (in dfu of recovery mode) geeft hij steeds die foutmelding 1015.
bij iedere andere handeling met pwnage, liberty etc. wanneer hij het dos scherm geeft op de iphone, zegt hij steeds tussendoor terwijl je snel het dosscherm voorbij ziet vliegen "failed to load firmware"....terwijl ik hele andere dingen ziet met een handleiding filmpje

Undertaxxx 19-04-08 17:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door nawikre (Bericht 101042)
die van mijzelf heeft firmware 1.1.3, dus daarom denk ik, dan doe ik dat met deze ook, maar als ik hem dus naar 1.1.3 te zeten (in dfu of recovery mode) geeft hij steeds die foutmelding 1015.
bij iedere andere handeling met pwnage, liberty etc. wanneer hij het dos scherm geeft op de iphone, zegt hij steeds tussendoor terwijl je snel het dosscherm voorbij ziet vliegen "failed to load firmware"....terwijl ik hele andere dingen ziet met een handleiding filmpje

Blijkbaar is de weg naar de firmware onderbroke op één of andere manier en daarom dat elke applicatie dienst weigert. Heb je ook al geprobeert de iphone te restoren naar andere firmware bv 1.1.2 en dan meteen updaten naar 1.1.4. Andere mogelijkheid is mss de iphone pwnen en dan een custom firmware flashen met bootloader upgrade enabled.

nawikre 19-04-08 18:02

dit lukt niet, want als ik hem wil pwnen komt weer dat dos rijtje en geeft hij ook "failed to load firmware"...ik weet niet of dat hoort, maar hij blijft dan dit stukje vaak verhalen (zelfde dos code) daarna restart de iphone en doet hij verder niets. hij zegt dan "restarting iphone, busy pwning of zo) en blijft dit zeggen, doet verder niets.

nawikre 19-04-08 18:04

ik probeer het even op mijn laptop...
ik begin met itunes in DFU mode te restoren naar 1.1.3, daarna met winpwned aan de slag te gaan...misschien doet hij dan andere dinge....

croiman 19-04-08 18:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door nawikre (Bericht 101042)
die van mijzelf heeft firmware 1.1.3, dus daarom denk ik, dan doe ik dat met deze ook, maar als ik hem dus naar 1.1.3 te zeten (in dfu of recovery mode) geeft hij steeds die foutmelding 1015.
bij iedere andere handeling met pwnage, liberty etc. wanneer hij het dos scherm geeft op de iphone, zegt hij steeds tussendoor terwijl je snel het dosscherm voorbij ziet vliegen "failed to load firmware"....terwijl ik hele andere dingen ziet met een handleiding filmpje

Voor PWNage moet je iphone in 114 staan

nawikre 19-04-08 18:33

dan gebruik ik liberty+ maar of zo...

nawikre 19-04-08 19:01

even een update...iedere keer als ik hem wil restoren (in DFU of recovery) naar 1.1.3 dan krijg ik een foutmelding van 1015. Als ik heb restore naar 1.1.4 dan lukt dat geoon zonder problemen. Nadeel is dat waneer hij klaar is, dan start de iphone dus op met het recovery mode logo's met een slide balk en zit vast. middenbovenin het scherm een slotje en links bovenin staat "searching"

WAT MOET IK NU IN CHRONOLOGISCHE VOLGORDE DOEN. (dit is niet schreeuwen, maar een verduidelijking)

thanks

Undertaxxx 19-04-08 19:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door nawikre (Bericht 101076)
even een update...iedere keer als ik hem wil restoren (in DFU of recovery) naar 1.1.3 dan krijg ik een foutmelding van 1015. Als ik heb restore naar 1.1.4 dan lukt dat geoon zonder problemen. Nadeel is dat waneer hij klaar is, dan start de iphone dus op met het recovery mode logo's met een slide balk en zit vast. middenbovenin het scherm een slotje en links bovenin staat "searching"

WAT MOET IK NU IN CHRONOLOGISCHE VOLGORDE DOEN. (dit is niet schreeuwen, maar een verduidelijking)

thanks

awel dude ik zeg je toch wat te doen dan. Laat de iphone nu zo met die slide balk en open iLiberty+, ga naar advanced en druk boot to normal mode. Nu zou u iphone terug moeten herstraten en naar springboard gaan inplaats van recovery.

nawikre 19-04-08 19:09

hahaha, al gedaan, maar doet niets....daarom vraag ik het...

nawikre 19-04-08 19:12

ik neem aan dat je bedoeld in liberty+ naar "other tools" en dan "jump out of recovery mode"
want bij advanced staat niets van boot normal mode

Undertaxxx 19-04-08 19:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door nawikre (Bericht 101083)
ik neem aan dat je bedoeld in liberty+ naar "other tools" en dan "jump out of recovery mode"
want bij advanced staat niets van boot normal mode

Dat bedoel ik idd. Probeer anders met Ibrickr dezelfde actie eens uit te voeren.

nawikre 19-04-08 19:24

als ik het doe met liberty, gaat hij uit recovery en komt hij in het recovery scherm met het slotje en de slide balk en loopt direct weer vast.
probeer het ff met ibricker

nawikre 19-04-08 19:30

met ibricker doet hij hetzelfde. Het duurt ff, maar hij start opnieuw op, maar weer met de recovery log's met het slotje nu linksboven "NO SIM" en de slide balk die vastloopt.

nawikre 19-04-08 19:32

nu kan ik wel iets met ibricker downloaden.....hij zegt iets van "youre iphone is not free yet" download 1.0.2 of zo...

Undertaxxx 19-04-08 19:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door nawikre (Bericht 101095)
nu kan ik wel iets met ibricker downloaden.....hij zegt iets van "youre iphone is not free yet" download 1.0.2 of zo...

Ja das juist ook je moet daar een fix voor hebben ofzo. Probeer nog eens met Ziphone en dan zou ik het ook niet meer weten stilaan


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:02.