Hulp nodig,snel! discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) Hi, Ik heb een iPhone net binnen. Ik heb als eerst WinPwn gebruikt,niet gelukt, zegt die : er is een fout opgetreden in Windows,toen heb ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
||||
|
||||
Hulp nodig,snel!
Hi,
Ik heb een iPhone net binnen. Ik heb als eerst WinPwn gebruikt,niet gelukt, zegt die : er is een fout opgetreden in Windows,toen heb ik iLiberty+ gedaan,en in recovery gezet,en toen duurde het 5 minuten.. Deet die nog niks.. heb ik Kick out of Recovery gedaan. uit de USB gehaald,doet nu nog niks.. hij staat nu in recovery.. doet niks meer.. Weet iemand wat ik moet doen ?? AUB help ! Alex Laatst gewijzigd door Dazzle; 08-05-08 om 19:52. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
In recovery laten en herstellen naar 1.1.4, en dan ZiPhonen.
|
|
||||
|
||||
Ok, hij is bezig met herstellen, hij is nu al zo'n 3 minuten bezig. hoelang duurt dit Maximaal ?
Laatst gewijzigd door Dazzle; 08-05-08 om 20:05. |
|
||||
|
||||
Jawel mag zeker ook maar ZiPhone is nog makkelijker
|
|
||||
|
||||
tussen de 5 en 10 minuten
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. |
|
||||
|
||||
gedaan, hij is bezig met ziphone, al een dikke 10 minuten.... hij geeft alleen maar een wit blokje linksboven in beeld.. wat nu ?
EDIT : IK heb ziphone opnieuw opgestart en hij is geunlocked alles Laatst gewijzigd door Dazzle; 08-05-08 om 20:30. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: snel hulp nodig met iphone 3G 4.2/4.2.1 jailbreak | YBinnenweg | Jailbreak | 0 | 07-02-11 22:33 |
iPhone: Snel hulp nodig!!!!!!! | iphone789 | Jailbreak | 6 | 17-01-11 18:58 |
Snel hulp nodig ivm iPhone terug brengen | menn0w | Archief | 3 | 28-12-09 10:48 |
ok, snel hulp nodig... | borgqueenx | Archief | 3 | 14-05-08 11:52 |
|
|