//

International Support Package Offline?

International Support Package Offline? discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) Gisteren bleef mn Iphone "hangen" en heb deze middels ZiPhone getracht opnieuw te unlocken e.d. Echter kan ik mn eigen simkaart erin doen en mn ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief > Unlock [archief]
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

 

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 17-05-08, 13:37
davywag1 davywag1 is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 5
Standaard International Support Package Offline?

Gisteren bleef mn Iphone "hangen" en heb deze middels ZiPhone getracht opnieuw te unlocken e.d. Echter kan ik mn eigen simkaart erin doen en mn pincode intoetsen welke ook herkend wordt. (bovenin staat het netwerk van KPN en ontvangst) maar kan alleen maar emergency calls uitvoeren. In Itunes geeft deze aan dat dit geen juiste sim is ivm met het activeren van mijn telefoon.

Dus ik wou de onderstaande link gaan proberen, alleen kan ik "International Support Package" niet downloaden. Iemand een anders suggestie en/ of oplossing.

Voor de goede orde alles werkte tot gisteren goed totdat ik Kate had geinstalleerd, welke melde dat er te weinig schijfruimte was. Vervolgens via BigBoss schijfruimte vrijgemaakt en toen....ging het mis Apple logo met een sterretje eronder maar geen actie meer. Dus toen bovenstaande geprobeerd.

Hulp AUB

Alvast bedankt!

https://forum.iculture.nl/f59/i...iplus-2-x.html
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 17-05-08, 13:39
Michael's schermafbeelding
Michael Michael is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 4.432
Standaard

Je moet wel even activeren en jailbreaken
__________________
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone
Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie.
  #3  
Oud 17-05-08, 13:45
davywag1 davywag1 is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 5
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Michael Bekijk bericht
Je moet wel even activeren en jailbreaken
Misschien dom van mij hoor, maar hoe doe ik dat (simpele uitleg aub). Ik heb reeds zoveel gelezen op dit forum en de zoek functie regelmatig ingevuld maar zie helaas door de bomen het bos niet meer. Dus mocht er een simpele link zijn dan hoor ik het graag.

Alvast bedankt voor de reactie!
  #4  
Oud 17-05-08, 14:04
Michael's schermafbeelding
Michael Michael is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 4.432
Standaard

in Ziphone activeren en jailbreaken aanklikken
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Voetbal International Mobiele Site Brian_NL iPhone Apps 17 03-08-10 20:42
ZiPhone international keyboards AeronNL Archief 3 13-02-08 16:40
1.1.3 - Mogelijks native dutch international keyboard geryd Archief 3 19-01-08 00:12

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:22.