iPhone volledig terugzetten voor garantie discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb mijn iphone enkele maanden geleden unlocked met Iliberty +,(1.1.4, BL3.9 FB) zeer gemakkelijk, en geen problemen gehad. maar sinds gisteren werkt het ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
iPhone volledig terugzetten voor garantie
Hallo,
Ik heb mijn iphone enkele maanden geleden unlocked met Iliberty +,(1.1.4, BL3.9 FB) zeer gemakkelijk, en geen problemen gehad. maar sinds gisteren werkt het touch screen zeer slecht; ik heb mijn iphone in de uk gekocht, en ik zou hem willen gaan ruilen in duidsland (goedkopere reis, ik woon in belgië). maar nu vroeg ik me af hoe ik al de sporen van de unlock en jailbreak kan verwijderen.. kan iemand me snel even zeggen welke stappen ik moet ondernemen en met welke programma's? bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
dfu-modus en restoren en voila.
|
||||
|
||||
Maar dan word mijn bootloader toch niet terug geflashed naar 4.3?
en die baseband, wordt die terug gezegt naar het originele? (als hij verandert is) bedankt! |
|
||||
|
||||
Nee dat gebeurt niet.
Je kunt het beste in DFU restoren naar firmware 1.1.4. Daarna via de installer Bootneuter installeren. Als dat gebeurt is start je Bootneuter op en select je je originele bootloader. Daarna alles uitlaten. Hierna zul je een originele bootloader hebben + baseband. Je kunt hierna het beste nog even een keer restoren in DFU naar 1.1.4
|
||||
|
||||
Citaat:
3.9 of 4.6 zul je bedoelen, gebruik bootneuter.app hiervoor. Te installeren via ifoneguide.nl/114 of ifoneguide.nl/exp |
|
||||
|
||||
bedankt!
ja, ik bedoelde idd 3.9, sorry |
|
||||
|
||||
geen probleem, hoop da je je iphone in orde krijgt
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
hoedoeje datoftopic shit??
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Kan je een iPhone die in de VS is gekocht ook gewoon in Duitsland of in het Verenigd Koninkrijk laten servicen?
Hoe gaat het precies in zijn werk, moet je hem opsturen naar Apple of doen ze een pickup vanaf een Duits/UK adres?
|
||||
|
||||
k denk t tweede...
|
|
|||
|
|||
En geeft het geen probleem de iPhone niet in het VK of Duitsland gekocht is, maar in de VS? Heeft iemand hier ervaring mee?
Ik heb en iPhone die helemaal niet meer aan gaat. Ik kan hem dus ook niet meer restoren voor de reparatie... |
|
||||
|
||||
Zelfde vraag voor mij ook
hij komt uit de uk, en nu vroeg ik me af of ik hem in duidsland kan gaan binnenbrengen.. zou dat gaan? en moeten ze een adres hebben in duidsland? bedankt.. |
|
|||
|
|||
Volgens mij zal dat niet lukken.
Hij moet terug naar het land van aankoop ivm garantie. |
|
|||
|
|||
Waarom doe je al die moeite ? Een iPhone die nooit geactiveerd is heeft geen garantie volgens Apple policy.
|
|
||||
|
||||
en als ik geen simkaart meegeef?
|
|
||||
|
||||
Ook niet. Ze checken eerst in het systeem dat je een abo hebt.
|
|
||||
|
||||
***********.. als de iphone hier binnenkort in België uitkomt, zal er dan iets veranderen? kan ik hem hier misschien laten herstellen?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Internet volledig uitschakelen voor vakantie buitenland | Rudoz | iPhone algemeen | 16 | 22-06-10 11:25 |
basband voor bootloader 5.9 terugzetten? | joeyg19 | Archief | 1 | 07-06-09 14:33 |
US Iphone inleveren in Duitsland voor garantie | pieterhoogen | Unlock [archief] | 10 | 18-01-08 14:42 |
|
|