iPhone vastgelopen, Reageert nergens meer op discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) best mensen, mijn iphone is vastgelopen en heel de tijd zie je dat apple logo. Hij verdwijnt ook heel de tijd even, de iphone probeert ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
iPhone vastgelopen, Reageert nergens meer op
best mensen,
mijn iphone is vastgelopen en heel de tijd zie je dat apple logo. Hij verdwijnt ook heel de tijd even, de iphone probeert zich waarschijnlijk heel de tijd te rebooten. Computer leest ook helemaal niks van dat er een iphone of hardware aangesloten is aan de usb. eigenlijk weet ik geen raad meer omdat de pc em niet herkent of ziet, en de iphone niet meer opstart. kan iemand me helpen? ik heb trouwens al die vormen van resetten al geprobeerd met de home en sleepknop alvast bedankt Laatst gewijzigd door arashrsf; 28-05-08 om 03:14. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ze hem in dfu om te restoren. En gebruik ook de zoekfunctie want hier is al een topic over.
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. |
|
||||
|
||||
Nou sluiten maar, ik kan precies zo soort vraag als deze dubbel vinden
|
|||
|
|||
Dit zelfde gevoel heb ik ook, ziphone doet er niks mee, ziet geen telefoon meer, ibric=kr idem. Op de IMAC wordt het ook niet meer herkent, Ook Jailbreak zoeket zich een ongeluk. Het lijt er ook op als hij niet meer laad. De accu staat nl rood, terwijl het wel degeliijk aan de pc gekoppeld is. Help plse
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone reageert nergens meer op | sample1968 | iPhone algemeen | 0 | 18-05-11 21:51 |
iphone 4 reageert nergens meer op?? | anitanib | iPhone algemeen | 0 | 08-02-11 16:44 |
Iphone reageert nergens meer op en start niet op. | krookk | iPhone algemeen | 3 | 10-01-11 22:08 |
iPhone reageert nergens meer op? | PaulDurden | Archief | 4 | 13-02-10 20:52 |
HELP!! Iphone reageert nergens meer op na het opladen in de auto?? | cartel44 | iPhone algemeen | 1 | 04-09-09 12:03 |
|
|