Bosstool ongedaan maken discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) Halllo, ik heb een jailbroken ipod touch , maar zou hem graag voor de 2.0 update terug herstellen. ik heb bosstool gebruikt om meer disk ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Bosstool ongedaan maken
Halllo,
ik heb een jailbroken ipod touch , maar zou hem graag voor de 2.0 update terug herstellen. ik heb bosstool gebruikt om meer disk space te hebben, maar ik vraag me af of dit ongedaan wordt gemaakt door te herstellen of moet je dat manueel doen via ssh? alvast bedankt greetz, Funnyplay |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
wordt door herstellen in itunes ongedaan gemaakt.
heb je terug een nieuwe ipod
|
||||
|
||||
Normaal als je hersteld via iTunes gaat hij de settings gebruiken zoals hij uit de doos kwam
|
|
||||
|
||||
hij word overschreven bij nieuwe restore, alles weg en volledig maagd....
|
||||
|
||||
Bedankt
Bedankt,
ik hoop dat het werkt |
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4: jailbreak ongedaan maken? | silversungun | Unlock | 4 | 14-01-11 23:16 |
iPhone: Jailbreak ongedaan maken 4.01 | Bogdan1976 | Jailbreak | 15 | 05-10-10 01:20 |
Jailbreaken ongedaan maken | markii93 | Archief | 1 | 28-06-09 20:41 |
Gunlock ongedaan maken? | Stino | Unlock [archief] | 2 | 11-02-08 19:22 |
|
|