//

firmware 2.0 - how to?

firmware 2.0 - how to? discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) ik het uitvoerig de topics gelezen gelezen, maar een duidelijk ja/nee antwoord op de vragen kon ik niet achterhalen. daarom mijn volgende vragen: - als ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief > Unlock [archief]
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

 

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 11-06-08, 15:30
frankvanwessel frankvanwessel is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: Den Bosch
Berichten: 21
Standaard firmware 2.0 - how to?

ik het uitvoerig de topics gelezen gelezen, maar een duidelijk ja/nee antwoord op de vragen kon ik niet achterhalen.

daarom mijn volgende vragen:
- als je NU in de VS een iphone zou gaan halen, bevat deze dan firmware 2.0?
- stel je hebt NU een iphone firmware 1.4, je gaat jailbraken, unlocken en activeren. de iphone zou dan werken in NL. Daarna wil je upgraden naar firmware 2.0.
* moet je dan opnieuw jailbraken? kan dit met de bestaande software?
* moet je dan opnieuw unlocken? kan dit met de bestaande software?
* moet je dan opnieuw activeren? kan dit ook met de bestaande software?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 11-06-08, 15:38
midon's schermafbeelding
midon midon is offline
• iOS 9.1
• 9.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 337
Stuur een bericht via MSN naar midon Stuur een bericht via Yahoo naar midon
Standaard

als je NU in de VS een iphone zou gaan halen, bevat deze dan firmware 2.0?
NEE, firmware komt pas na 11 juli samen met iPhone 3G
- stel je hebt NU een iphone firmware 1.4, je gaat jailbraken, unlocken en activeren. de iphone zou dan werken in NL.
iPhone met 1.1.4 zal het doen na de 3 handelingen.
Daarna wil je upgraden naar firmware 2.0.
* moet je dan opnieuw jailbraken? kan dit met de bestaande software?
* moet je dan opnieuw unlocken? kan dit met de bestaande software?
* moet je dan opnieuw activeren? kan dit ook met de bestaande software?
Zodra firmware 2.0 is te jailbreaken, unlocken en activeren kan je update naar 2.0.
Blijf het forum volgen.
  #3  
Oud 11-06-08, 15:39
Bomans's schermafbeelding
Bomans Bomans is offline
• iOS 11.1
• 10.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: België
Berichten: 7.361
Standaard

Als je er nu nog een vind heb je geluk en is het een van de eerste versie, dus waarschijnlijk 1.1.4

De 3G komt pas op 11 juli. Of die te unlocken is weet nog niemand.Hij zal in elk gaval goed beveiligd zijn.

Elke keer je een upgrade doet zal je opnieuw moeten jailbraken en activeren
  #4  
Oud 11-06-08, 15:42
dennis9920 dennis9920 is offline
 
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 231
Standaard

eh kan je dit niet vinden?

vraag 1: lees De nieuwe 3G iPhone: antwoord op alle vragen » Nieuws » iPhoneclub.nl en dan regel 10 van boven en dan achter aan die zin.

vraag 2: opnieuw jailbreaken? ja. is er al software? nee.
opnieuw unlocken? ja is er al software? nee
opnieuw activeren? ja. is er al software? nee.

Volgende keer zoek functie gebruiken.
__________________
Origineel: Iphone us 3.1.3 OTB BL4.6 | Huidige firmware: 3.1.3 | Bootloader: 4.6 | Baseband: 04.05.04_G | Unlock: Bootneuter .
  #5  
Oud 11-06-08, 16:15
rickie rickie is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Amersfoort
Berichten: 13
Standaard

Hallo,

Mocht de 2.0 software beschikbaar zijn voor de oude iphone, welke opties worden er dan vrijgegeven? UMTS ook? Ik neem aan dat dit niet mogelijk is met het oude toestel?

Ik hoor het graag..

Mvg
  #6  
Oud 11-06-08, 16:22
macfreaker's schermafbeelding
macfreaker macfreaker is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 14.0 beta
• iPadOS 14.0 beta
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Aalst(50.936242,4.025867)
Berichten: 2.168
Stuur een bericht via ICQ naar macfreaker Stuur een bericht via Instant Messenger naar macfreaker Stuur een bericht via MSN naar macfreaker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rickie Bekijk bericht
Mocht de 2.0 software beschikbaar zijn voor de oude iphone, welke opties worden er dan vrijgegeven? UMTS ook? Ik neem aan dat dit niet mogelijk is met het oude toestel?Ik hoor het graag..
De eerste iPhone heeft geen UMTS ondersteuning dus zal het niet veel uitmaken of je umts al dan niet kunt aan/uitschakelen.
Ik zeg het graag....
  #7  
Oud 11-06-08, 16:30
frankvanwessel frankvanwessel is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: Den Bosch
Berichten: 21
Standaard nog 1ste generation iPhone in VS?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bomans Bekijk bericht
Als je er nu nog een vind heb je geluk en is het een van de eerste versie, dus waarschijnlijk 1.1.4

De 3G komt pas op 11 juli. Of die te unlocken is weet nog niemand.Hij zal in elk gaval goed beveiligd zijn.

Elke keer je een upgrade doet zal je opnieuw moeten jailbraken en activeren
uhm, is er tot 11 juli geen "oude iPhone" meer in de VS te koop dan? goede vriendin van mij gaat er namelijk morgen heen. 3G en GPS zijn niet interessant voor mij, dus zou gewoon graag een oude willen.

gelden overigens de prijsaankondigingen van Steve Jobs, ook voor de oude (=first generation) iPhones?
  #8  
Oud 11-06-08, 16:31
Bomans's schermafbeelding
Bomans Bomans is offline
• iOS 11.1
• 10.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: België
Berichten: 7.361
Standaard

Ze zijn blijkbaar niet makkelijk meer te vinden. Dus je zal veel geluk moeten hebben.

Hier een paar "ervaringen"

https://forum.iculture.nl/f41/i...-iphone-3.html
  #9  
Oud 12-06-08, 00:45
Smiley's schermafbeelding
Smiley Smiley is offline
• iOS 4.3.4
• 4.3.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: Gelderland
Berichten: 26
Standaard

Je kan nog wel een iphone 1 kopen in de USA, ik heb er vorige week 1 in NYC gekocht. Bij Apple kan je ze niet meer kopen, alleen nog in het "grijze" circuit. In NYC barst het van de elektronica zaken die de unlockte iphone aanbieden maar je moet goed zoeken/onderhandelen om er één voor een redelijke prijs te vinden. Hard onderhandelen want ze kunnen mooie verhaaltjes ophangen daar. Uiteindelijk heb ik 'm voor 600 dollar including tax gekocht. Dat is 160 dollar meer dan in de Apple store oorspronkelijk gevraagd werd.

Dus ja hij is nog te krijgen maar kijk goed rond en onderhandel hard want ze beginnen allemaal met prijzen van 799 of 899 ex tax!

Grappig was wel dat in de applestore op 5th avenue de verkopers zeiden dat je de iphone nog wel kan kopen maar alleen via de AT&T site en dan moet je ook nog een ingezetene van de States zijn. Apple mag ze niet meer in de store verkopen, het gaat alleen nog maar via AT&T.
Verhaal komt wel aardig overeen met de verhalen die we nu lezen dat de iphone alleen via providers te verkrijgen is, denk dat Apple en AT&T een harde les hebben geleerd. Immers de prijzen in de USA waren al gebaseerd op een toestel met abonnement van AT&T maar enkel een paar gingen ook daadwerkelijk met een AT&T abo in gebruik (de rest hebben wij hihi)....
  #10  
Oud 12-06-08, 14:40
mauimalibu mauimalibu is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 10
Standaard Gelukt!

Ik heb toch afgelopen weekend in Athens, Ohio bij de AT&T winkel de laatste twee iphones kunnen kopen. in Cincinnati zowel bij apple als bij AT&T uitverkocht. Dus 1 16gb en 1 8gb iphone erbij!!!!
  #11  
Oud 12-06-08, 22:21
lema lema is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Breda
Berichten: 71
Standaard iPhones kopen in USA

Mijn collega, echte MacFreack, gaf aan dat het kopen van een iPhone in de US geen goede optie meer zou zijn. Versie 2.0 schijn je direct te moeten activeren in de winkel zelf, zodat je vast zit aan een AT&T abonnement.
Dus dat lijkt me niet zo handig.
  #12  
Oud 15-06-08, 14:12
batalhador's schermafbeelding
batalhador batalhador is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 269
Standaard

Het is tog ook mogenlijk dat de 3G een nieuwe bootloader krijgt?
__________________
There is no way to happiness, happiness is the way.
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
3.1.3 Firmware Herstellen naar OS 3.1.2 Firmware ( Gebruik van windows ) Sahtekar iPhone algemeen 2 09-05-10 18:48
iPhone: Xpwn maak Custom firmware onder Windows. Firmware versie 2.0 tot en met 2.2 ArB Jailbreak 1 14-01-09 21:15
iPhone 1e gen.: Xpwn maak Custom firmware onder Windows. Firmware versie 2.0 tot en met 2.2 ArB Unlock 0 08-12-08 21:29

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:45.